KESMA

A Mediaworks / KESMA székháza

Új főszerkesztők a fideszes médiaholdingnál

Változás történt a KESMA/Mediaworks által korábban bekebelezett több megyei napilapnál, így a Kisalföldnél, a Veszprémi Naplónál, a Délmagyarországnál, a Nógrád Megyei Hírlap és a kapcsolódó online hírportál főszerkesztői posztján, valamint a Mediaworks központi szerkesztőségének élén is.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

A Szabad Pécs és a TASZ újra beperli a GVH-t a KESMA miatt

A Társaság a Szabadságjogokért és a Szabad Pécs fenntartja, hogy a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány, azaz a KESMA-ként emlegetett fideszes médiabirodalom létrejötte alkotmánysértően történt, ezért a TASZ a GVH mai, a KESMA-nak másodjára is szabad utat engedő döntése ellen is jogorvoslattal él.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

A GVH újbóli nekifutásra sem vizsgálja meg a KESMA fúziót

A Gazdasági Versenyhivatalnál úgy értelmezik, hogy a Fővárosi Törvényszék a GVH ellen ítélő ítélete valójában megerősítette, hogy a GVH nem vizsgálhatja meg a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnál történt fúziót, melynek során közel félezer médium került a KESMA-hoz. Ma a Gazdasági Versenyhivatal ezért újra visszautasította az összefonódás-bejelentést, csak ezúttal máshogyan.

ripost

Pert vesztett a Ripost

Helyreigazításra kötelezte szerdai első fokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék a Gréczy Zsoltról, a DK politikusáról írt, állítólagos zaklatásról szóló cikkel összefüggésben a sajtóterméket.

Az ORF1 riportjának egyik pillanata a magyar médiahelyzetről

A magyar médiapiac bedarálásával foglalkozott az ORF1 osztrák állami tévécsatorna

16 perces videót sugároztak a magyar médiahelyzetről, például a Fidesz-cimborákkal feltöltött Médiatanácsról, az állami hirdetések eltérítéséről és arról, hogy Mészáros Lőrinc először megvette a magyar média jelentős részét, majd egyszer csak odaajándékozta azt az újonnan létrehozott fideszes médiaholdingnak.