fbpx

KESMA

Google-Origo

Mégse ad pénzt az Origónak a Google

50 ezer eurós segítségtől esik el a Fidesz-közeli médiaalapítványhoz tartozó propagandaoldal. A Google közölte: további mérlegelést követően döntöttek úgy, hogy mégsem támogatják a New Wave Media Group projektjét.

Deák Bálint, a Figyelő és a Világgazdaság főszerkesztője. Fotó: Mediaworks

A Figyelő új főszerkesztője megtartja a Világgazdaságot is

Kedden hivatalosan is bejelentették Deák Bálint kinevezését a Figyelő élére, illetve Lánczi Tamás távozását. Az utódot már az a Mediaworks küldte, melynek uralmi szerződését nem vizsgálja a GVH és a médiahatóság sem.

Figyelő

„Kedden már nem Tamás tartja az értekezletet”

Távozik a Figyelőtől Lánczi Tamás főszerkesztő, utódja Deák Bálint, aki a Világgazdaság irányítását is megtartja. Eközben arról is hallani, hogy esetleg nyomtatott kiadás is készülhet a Fidesz-közeli Mandinerből.

Echo TV

Bezár az Echo TV

A Fidesz-közeli médiaholding megszünteti Széles Gábor majd Mészáros Lőrinc egykori csatornáját. A nézőket a HírTV-re terelik át.