fbpx

KESMA

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t a Médiatanács, a TV2 Tények megússza a Sargentini-ügyet bírság nélkül

Utolsó rendes nyári ülését tartotta a múlt héten a Médiatanács, mely amellett, hogy hozzájárult a Rádió 1 győri frekvenciaváltásához, megbírságolta az RTL Klubot és a HírTV-t. A TV2 Tények tavaly őszi Sargentini-riportjával is foglalkozott a testület, de a bíróság szankciót igénylő ítélete ellenére ezúttal sem kapott bírságot a kormányközeli tévé, a testület megelégszik egy közlemény beolvasásával, vagy ha teret ad a TV2 Ujhelyi István álláspontjának.

csata, állatok

Így halad a magyar médiapiac három világrendjének ütközete

Sok érdekes statisztikával érkezett meg szerdán a Whitereport a magyar médiapiacra vonatkozó legújabb kimutatása, melyből tényszerűen kiderül, hogyan áll a kormányközeli, illetve állami, valamint a piaci alapú és a globális hátterű médiapiaci cégek küzdelme, milyen volt a 2018-as év, és milyen kilátások várnak a szektorra.

Népszabadság

Elkótyavetyélve landolhatott a Népszabadság a Fidesz közelében

A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz közelébe, a KESMA-hoz került.

Bakai Mátyás (jobbra), a Rádió 1 ügyvezetője és a Balázsék című műsor vezetői, Rákóczi Feri, Vadon Jani és Sebestyén Balázs

Szorul a Rádió 1 körül az állami hurok

Szorult helyzetbe került a Rádió 1, mivel mérések szerint a rádió egy ideje már alig kap állami reklámbevételt, ez pedig komoly érvágás a cég számára. Ráadásul a Médiatanács hamarosan további városokban némíthatja el a hálózatot, melyet már így is több nagy ütés ért nemrég. Bakai Mátyás, a cég ügyvezetője eközben saját hangján próbálja letagadni magát, a cég pedig nem teszi közzé pénzügyi beszámolóját.

unikornis.hu

Visszahozta a KESMA az Unikornis eltűntnek hitt tartalmait

Egy nappal a Media1 a témával kapcsolatos cikke után újra elérhetővé tették az egykori, még 2017-ben becsukott kulturális és életmód magazin egy ideje már nem fellelhető tartalmait. Közben jelentkezett Vándor Éva, az oldal egykori főszerkesztője, aki némi kiegészítéssel is szolgált az Unikornis története kapcsán.