Online média

A Fidesz reklámja a Youtube-on

A médiahatóság előtt tiltakozott a Momentum két politikusa a gyerekmesék előtt és közben látható Fidesz-reklámok kapcsán

A Momentumnak nem tetszik, hogy a Fidesz szabadon közzéteheti politikai reklámjait a gyerekeknek szóló mesék előtt és közben, ugyanis bár sok szülő panaszkodott a gyalázkodó politikai reklámok miatt, és bejelentést is tett a párt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, az NMHH a bejelentés ellenére nem lép fel a jelenség ellen, mert ez az ügy szerinte nem rá tartozik.

újságírás, média, hírek

Reuters Institute: Romlott az Index.hu megítélése, a HVG, az RTL Klub és a 24.hu híreiben bíznak a leginkább a magyarok

Elkészült a Digital News Report, melyből kiderül, mely médiumokat tartják a leghitelesebbnek a magyarok. A kutatás szerint a járvány miatt megnőtt az igény a megbízható hírekre, és nőtt az online médiatermékek olvasottsága, de a bevételeken ez nemigen látszott. A Telex rögtön előkelő helyen indított, miközben az Index megítélése jelentősen csökkent a tulajdonos- és szerkesztőségváltás után.

Az Origo hirdetése Budapesten

Az Origo a szokottnál is nagyobb manipulációval verte át az olvasóit

Az Origo úgy próbálja beállítani Deák Dániel ismert fideszes bér-véleményvezér egyik, Budapest főpolgármesterének tett hozzászólását, mintha azt egy teljesen átlagos ember írta volna. A lap „gondosan” még ki is pixelezte Deák profilképét és a nevét, hogy a laikusoknak ne tűnjön fel az átverés.

Netflix

Odaszúrt a kormánynak a Netflix

A népszerű streamingszolgáltató a kezdőképernyője ismert elrendezését szivárványosra átalakítva üzent a közösségi médiában.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások