
Kézfertőtlenítő termékek mustrája (x)
Az elmúlt másfél év járványhelyzetének hatására megváltoztak a kézmosással és a kézfertőtlenítéssel kapcsolatos szokásaink.

Az elmúlt másfél év járványhelyzetének hatására megváltoztak a kézmosással és a kézfertőtlenítéssel kapcsolatos szokásaink.

Mindannyian megtapasztalhattuk már, hogy nincs is szebb dolog annál, mint szerelmesnek lenni.

A zöldenergia egyre népszerűbbé válik a háztartásokban is. Mára a napelem rendszerek inverterei lehetővé teszik, hogy az energia a nap bármely szakában hozzáférhető legyen, és

Heindl Péter jogász emiatt az Alkotmánybíróság egyik 2008-as határozatával ragasztja le őket, és büntetőeljárást is indított a Kormányzati Tájékoztatási Központ ellen.

Folytatódik a Brandfestival és a Media1 közös Trendreport cikksorozata 2021 és 2022 inspiráló trendjeivel. A cikksorozat nyolcadik részéből nem csupán az derül ki, hogy az érintésmentes vásárlás hogyan változtatja meg a bevásárlás folyamatát, de az is, hogy a „grab and go” koncepció milyen új kihívásokat állít a marketing felé. A téma kapcsán Rabatin Gábor, a Reckitt senior ügyfélmarketing-menedzserének gondolatait is megismerhetjük.

A 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, az ELLE, a Jazzy Rádió és Klasszik Rádió mellett a közterületi reklámpiacon is terjeszkedik a Michaeli, Schwartz & Brit Media.

A leggyorsabban növekvő terület 2021 és 2024 között a közösségi média lesz.

Az elmúlt 30 évben nem hajtott végre akkora felvásárlást a The New York Times, mint most, amikor 550 millió dollárt adott a fizetős modellre építő The Athletic című sportoldalért.

Néhány fővárosi kerület után a Publimont sorra veszi át a vidéki buszmegállókat azok hirdetési felületeivel együtt. A cég cserébe a várók felújítását vállalja, ám egyes számítások szerint az erre fordított összeget másfél év alatt kigazdálkodja, ezt követően pedig tiszta nyereségre tehet szert.

Stratégiai átalakítást hajtanak végre.