
Nevet vált a Kantar Media
Egy márkanév alatt egyesíti összes kutatási brandjét a Kantar.

Egy márkanév alatt egyesíti összes kutatási brandjét a Kantar.

A Pamkutya készítői el vannak ájulva az örömtől, amiért a YouTube-csatornájuk élő adásban lépett át egy fontos mérföldkövet.

A megváltoztatott logóval a budapesti székház környékén járók is találkozhatnak.

Egy új hazai netes platformon keresztül szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B influencerek bérelhetők.

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.

A 3,5 millió euró kockázati tőke bevonásával és az új befektető érkezésével szintet lép a magyar programozóiskola.

Elkészült az Önszabályozó Reklám Testület ajánlása a reklámokban látható ártalmas magatartás elkerülése érdekében.

Szettek többféle sporthoz – A Tchibo webáruház heti ajánlatából szemezgettünk. (x)

A Market Építő Zrt. alapítójának, a céget Garancsi Istvánnal, a miniszterelnök kötélbarátjával közösen tulajdonló Scheer Sándornak adták el a magyar Meki licencét.

A Media1 Kutas István vállalati kommunikációs igazgatót is megkérdezte, miért pont most indultak és miért pont ezen a néven.