reklámtábla

0% lesz a reklámadó mértéke

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei közleményben üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5 százalékos reklámadónemet, és azt 0 százalékra mérséklik.

A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.

Ezzel együtt bízunk benne, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül – áll a közleményben, melyet a következő szakszövetségek jegyeznek:

  • Magyar Reklámszövetség
  • Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség
  • IAB Hungary
  • Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete
  • Magyar Lapkiadók Egyesülete
  • MRSZ OOH Tagozat
  • Magyar Marketing Szövetség
  • Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége
Fotó: Unsplash

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Pécs Aktuál

Pécs Aktuál: új Fidesz-közeli újság Pécsett

Az új lap tulajdonosa a korábban a Fidesz színeiben önkormányzati képviselőként is dolgozó helyi médiavállalkozó, Fodor-Petrov József. A lap kreatív munkatársa pedig a már megszűnt OK!Pécs tulajdonosa, aki mai napig a kesmás SzegedMa főszerkesztője is egyben.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!