Az IAB Hungary legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázat logója

Digitális marketing témájú szakdolgozatokat díjaz az IAB

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet, épp ezért a díjra bárki pályázhat, aki az említett szakterületen 2018. augusztus 1. és 2020. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester-, vagy szakirányú képzésén, esetleg doktori iskolájában.

Pályázni legalább jó (4) minősítésű diplomával lehet, 2020. november 30-ig, a díj hivatalos honlapján: iab.hu/legjobb-szakdolgozat

Az online űrlapon minimális információt kell megadni annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebb legyen a jelentkezés. A kitöltéshez a szerző és a konzulens adatain kívül szükség lesz a dolgozat legalább 400 karakteres leírására, továbbá a dolgozat feltöltésére PDF formátumban, maximum 100 megabájtos méretben.

A bírálatokat követően az eredményhirdetésre 2021 januárjában kerül sor, ünnepélyes formában. A pályázat támogatója a Google, a GroupM Akadémia, az RTL Magyarország és az OMD.

Az előző, 2018-as pályázatról és nyerteseiről itt lehet bővebben olvasni.

A kiíró IAB Hungary 2008 novemberében, a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött, több mint száz taggal rendelkező digitális reklámipari szakmai szervezet.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!