
Női online magazinnal bővült az Adaptive Media online médiaportfóliója
Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, ennek értelmében idén januártól a sales house végzi az életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését.

Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, ennek értelmében idén januártól a sales house végzi az életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését.

Még csak 10 nap telt el 2022-ből, de a Jobbik elnöke már a harmadik perét nyeri a kormánypárti médiumok ellen.

Megérkezett a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius havi elemzése a legnagyobb magyar weboldalak decemberi látogatottságáról. Készült videós összefoglaló is az eredményekről.

Pénteken jelentette be a Meta, a Facebook anyavállalata, hogy a cég kommunikációját vezető John Pinette távozik a közösségimédia-óriástól.

Idén sem készültünk tűzijátékkal, nem hívtunk rocksztárokat, nem béreltünk ki egy stadiont, sőt még egy fél disznót sem vágtunk le ebből az alkalomból, de azért mégiscsak jóleső érzés leírni: ebben a pillanatban 3 éves lett a Media1 hírportál!

Veress Lászlóval, az Országgyűlés elnökének titkárságvezetőjével kapcsolatban közöltek sajtó-helyreigazítást.

Az elmúlt 30 évben nem hajtott végre akkora felvásárlást a The New York Times, mint most, amikor 550 millió dollárt adott a fizetős modellre építő The Athletic című sportoldalért.

Sorra nyeri a helyreigazítási pereket a Jobbik elnöke. Ezúttal rágalmazás miatt feljelentést is tesz, miután a sajtóper során kiderült, ki írta a cikket.

A Vasi Friss Rádió Kft. adja ki a Fidesz-közeli Frisss.hu portált, valamint üzemelteti a Rádió 1 hálózatába kapcsolódott Frisss Rádiót. Korábban a Fidesz egyik plakáthelyét is ők fizették.

Ezentúl az Atmedia értékesíti a 168 Óra internetes felületén és a Neokohn oldalán lévő hirdetési helyeket mint a Michaeli, Schwartz & Brit Media sales house partnere.