
Leállítja a Spotify a szolgáltatásait Oroszországban
A népszerű streaminges zeneszolgáltató nélkül maradnak az oroszok.

A népszerű streaminges zeneszolgáltató nélkül maradnak az oroszok.

Már milliók kezdték el használni ezeket a szolgáltatásokat az országban.

Matolcsy az MNB honlapján foglalkozik a közösségi médiás enciklopédiával.

Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.

Olyan lapok kapták még meg az elismerést mint a The New York Times, a The Washington Post, az Axios vagy a Reuters.

Nagy a kormánypárti fölény.

Nagyszabású élő választási műsorfolyammal készül a választások hetében a Partizán és a 24.hu, valamint lesz eredményvárójuk is.

A független nemzetközi hírtelevízió szerint az ENSZ Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatát is megsértette az orosz médiahatóság, amikor elérhetetlenné tette az adását és internetes portálját.

Ma már nem kérdés, hogy a covid-járvány átrendezte a világot, világunkat: sok egyéb dolog mellett felgyorsultak a digitalizációs folyamatok. A home-office terjedése, a bárhonnan elérhető, jó minőségű internet szolgáltatás és az állami ügyintézés digitalizációjának elindulása egyaránt erősítette ezt a folyamatot.

A kormánypárti KESMA/ Mediaworks nem a saját médiatermékeire fordítja az egyébként közpénzekből származó büdzséje egy részét, hanem a Fideszt kezdte el népszerűsíteni a fizetett hirdetésként a közösségi médiában, például a Facebookon és a Google Ads hirdetési hálózatban.