
Van még egy fontos teendője az országgyűlési választás és a népszavazás kapcsán a médiumoknak
Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.

Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.

Például a grafikonokon csak az igenek és a nemek arányát közlik, az érvénytelen voksokat számát, arányát nem.

Egy új programjuk keretében a hvg360 fizetőkapus tartalmait szeretnék olvasói támogatásokkal olyanokhoz is eljuttatni, akik nehezebb körülmények között élnek.

Ilyen média- és reklámpiaci környezetben egy győzni akaró ellenzéknek valamilyen forradalmian új, nagyon átgondolt kommunikációs stratégiával kellett volna nekifutnia a választásoknak, már ha egyáltalán elindul, azzal ugyanis gyakorlatilag elfogadja az évekkel ezelőtt egyoldalúan megváltoztatott választási szabályok mellett azt is, hogy a kommunikációs térben a versenyfeltételek egyáltalán nem azonosak az egyes felek számára. Az ellenzék ehelyett folyamatos védekezésben találta magát és nem tudta megismertetni elképzeléseit a szavazókkal, és az egyes kormányzati botrányokkal kapcsolatos információk sokakhoz nem jutottak el.

Az Átlátszó Erdély újságíróját amiatt érik életveszélyes fenyegetések, hogy elsőként beszámolt a Maros megyei Jedd mellett talált, ellenzéki szavazatokat tartalmazó, megsemmisített szavazólapokról, melyek választási visszaélésre utalnak.

A Media1 összeszedte, mi minden olyan esemény történt a Fidesz elmúlt 12 éves kormányzása alatt a magyar médiapiacon, ami nem történhetett volna meg, ha a média szabadon, normálisan működhet. 21+1 pontnál álltunk meg, de akár ennél is többet említhettünk volna.

Hiába kérdezte a Media1 írásban a Fideszt a médiával kapcsolatos terveiről.

Kritikusan fogalmazott az ellenzéki politikus a kormánypárti médiaholding közveszélyes fake newsokat terjesztő munkatársai kapcsán egy héten megjelent interjúban.

A portugál világsztár, Cristiano Ronaldo az első ember, aki túllépte a 400 milliós követői számot. Az utóbbi öt hónapban 163 millióval növelte táborát.

Rendkívüli SzavazóFülkével jelentkezik a portál.