
A Disney+ felületén debütál a Grace Klinika 19. évada
Bejelentették az évadpremier időpontját is.

Bejelentették az évadpremier időpontját is.

A Gazdasági Versenyhivatal szerint valószínűleg a magyar fogyasztókat megtévesztve népszerűsíti az online szerencsejátékait a cég, így a GVH vizsgálatba kezdett.

Bár a ma, szerdán benyújtott javaslatot még a parlamentnek el kell fogadnia, de már szinte biztosra vehető, hogy a korábbi bejelentés ellenére mégsem tér vissza a reklám- és médiaipart sújtó különadó 2023-tól.

Azt ugyanakkor a DK is elismerte, hogy az elfogadhatónál többször nem válaszoltak a portálnak. Gyurcsány Ferenc pedig azt írta, úgy érzi, hogy nincs közös téma és érdeklődés.

Azt írják, megdöbbentek, de nem lepődtek meg a híren, hogy Magyarországon a Freedom House jelentése szerint az internet csak részben szabad.

Az elmúlt évtizedben már több mint nyolcmilliárd eurónyi büntetést kapott a cég versenyellenes tevékenységekért az Európai Bizottságtól, de úgy tűnik, ezzel még közel sincs vége.

Magyarország most már olyan országok mellett szerepel a Freedom House listájában mint Banglades, Nicaragua és Srí Lanka.

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. Az adatokból kiolvasható, hogy a hazai vállalkozások a koronavírus miatti kényszerdigitalizáció eredményeit ugyan megtartották, azonban azóta a fejlődés megállt.

Szűcs László lett a néhány európai országban épp a napokban elinduló, és hamarosan Magyarországon is elstartoló SkyShowtime streamingszolgáltatás regionális marketing és partnerségi igazgatója.

A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipar képviseletében azzal a kéréssel fordult korábban a magyar kormányhoz, hogy a kabinet hosszabbítsa meg a reklámadó 2023. január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válságra tekintettel. Gulyás János, az MRSZ elnöke Orbán Viktor miniszterelnök kabinetfőnökével, Rogán Antallal folytatott megbeszélései során azt a választ kapta, hogy a kabinet megfontolja a reklámadó felfüggesztési időszakának kiterjesztését.