fbpx
Hatoslottó-sorsolás

Egy kormánykedvenc cégen keresztül közel 35 milliárdért kommunikál a Szerencsejáték Zrt.

A következő négy évben is a kormány kedvenc médiaügynöksége, a New Land Media lesz a kommunikációs partnere a Szerencsejáték Zrt.-nek.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

34,6 milliárd forintos szerződést kötött a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs feladatok ellátására a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. cégekkel a 2021-2024 közötti négy éves időszakra – derítette ki az mfor.hu az állami szerencsecég januári szerződéseiből. Régi partnerekről van szó, hiszen például a 2018-2019-es időszakra is ezt a két társaságot választotta a Szerencsejáték Zrt. Akkoriban azonban jóval kevesebbről, 13,6 milliárd forintról szólt a szerződés.

A lap szerint a kormány reklámjait és propagandaanyagait legyártó New Land Media Kft. 2018 óta szinte konkurencia nélkül kapja az állami megrendeléseket, hogy eljuttassa a Rogán Antal által irányított kormányzati kommunikáció legfontosabb üzeneteit az emberekhez. A New Land a 2019-es 5,8 milliárdos nyereségből 4 milliárd forintos osztalékot szavazott meg magának. Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. forgalma 2019-ben 70,3 milliárd forintra nőtt, ami 18 milliárddal több mint 2018-ban.

A Szerencsejáték Zrt. a koronavírus-járvány ellenére szárnyal. Czepek Gábor vezérigazgatóval március elején készített interjút a Figyelő, amit az MTI szemlézett. Az interjúból kiderült: a járvány kitörése súlyos nehézségeket okozott, hiszen a sportesemények elmaradása ellehetetlenítette a sportfogadási üzletágat, a lottó- és sorsjegy-értékesítését pedig a kijárási korlátozások nehezítették, a visszaesést ugyanakkor a következő hónapokban sikerült ellensúlyozni, így 2020-ban az előző évi rekordot 6 százalékkal meghaladva 574 milliárd forintos árbevétellel zártak, és 190 milliárd forinttal a tiszta játékbevétel is megközelítette a csúcsot.

A forgalom Czepek Gábor vezérigazgató szerint idén 15 százalékkal bővülhet, vagyis meghaladhatja a 650 milliárd forintot, ezzel együtt pedig a tiszta játékbevétel is csúcsot dönthet.

A Szerencsejáték Zrt. egyébként az egyik legnagyobb reklámköltő vállalatnak számít.

További hírek olvashatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!