
A Westend volt marketingigazgatóját nevezték ki a Gránit Pólus kommunikációs igazgatójának
A magyar tulajdonú ingatlanfejlesztő és -üzemeltető vállalatcsoport igazgatósága több új vezető kinevezéséről is döntött.

A magyar tulajdonú ingatlanfejlesztő és -üzemeltető vállalatcsoport igazgatósága több új vezető kinevezéséről is döntött.

Az új szakember a spanyol leányvállalat éléről érkezett.

Közeledik az államilag támogatott képzésekre a felvételi. A hallgatók olyan tárgyakat tanulhatnak mint például reklámkutatás, kampánytervezés, interkulturális menedzsment, keresőmarketing, stratégiai közösségimédia-marketing, marketingtechnológiák.

Mottl-Molnár Orsolya lesz februártól a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing igazgatója.

Bemutatkozik a Teads Smart6 formátuma, amely már hazai hirdetők számára is elérhető.

Meglehetősen megosztja a kérdés az egyes médiumokat, és az olvasók is sokféleképpen reagálnak.

Semmilyen politikai hirdetés sem lesz a Telex oldalain a közelgő országgyűlési választás és népszavazás előtti kampányidőszakban.

A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.

Az új nevet márciustól kezdik el használni.

Több távközlési, hírközlési aktualitásról is szó esett a Media1 e heti podcastjában, melynek ezúttal Koi Tamás, a HWSW újságírója volt a vendége. Kiderült például a műsorunkból, hogy nagyon hamarosan nevet változtat a Telenor Magyarország, megbeszéltük az HBO GO körüli problémákat, szó esett az HBO MAX átállásról, és arról is, hogy a 4iG intenzív nyomulásba kezdett a távközlési piacon, nem is csupán Magyarországon. Átbeszéltük azt is, ami a DIGI tulajdonosváltása kapcsán felmerül.