
Az Amazon kiütötte a Google-t
Az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve az internetes keresőcéget. A legértékesebb brandek listájára 15 kínai márka is felkerült.

Az Amazon lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve az internetes keresőcéget. A legértékesebb brandek listájára 15 kínai márka is felkerült.

A román versenyhatóság leokézta a két webáruház összeolvadását. Ezzel azonban még nincs vége a tranzakciónak.

Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.

Négy év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Az eNET hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó, most nyilvánosságra hozott elemzése szerint több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést. Figyelmet érdemlő ugyanakkor, hogy egyre nagyobb értékben vásárolunk külföldről.

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.

Négy év után komoly változás történt a hazai webshopok közötti erőviszonyokban: letaszították az Extreme Digital webáruházat a GKI Digital nyilvános rangsorában.

Néhány napja jegyezték be a Plakat Kft. élén történt változást.

Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület stratégiai igazgatójának beszámolója a nemzetközi és az európai önszabályozó testületek párizsi csúcstalálkozójáról, ahol először képviseltette magát magas szinten a Facebook és a Google, valamint új elnököt is választott az ICAS, azaz a Nemzetközi Önszabályozó Testület.

Országmárkázás – Versenyképes identitás és imázs teremtése címmel jelent meg néhány nappal ezelőtt a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánjának könyve az országimázs-építésről.
