Képernyőrészlet az óriásplakát felületeket értékesítő Publimont Kft. honlapjáról

Lebuktatták Mészáros Lőrinc plakátcégét

A HVG cikke szerint a kerepesi független polgármesterjelölt egy e-mail segítségével leleplezte a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került Publimont reklámfelületeinek értékesítőit, akik inkább pénzt veszítenek, csak ne kelljen reklámfelületet adniuk.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A HVG hetilap cikkéből idéző, a hvg.hu-n megjelent összefoglaló szerint a Pest megyei település független polgármesterjelöltje, Springer Friedrich Horst úgy látta, sok plakáthely üres, ezért árajánlatot kért a nemrég Simicska Lajostól Orbán Viktor barátjához, a felcsúti dollármilliárdos Mészáros Lőrinchez került Publimont reklámcégtől.

A Publimont értékesítési vezetője azonban azt válaszolta, már foglaltak a felületek a kért időpontra.

Horst csapatának egyik tagja azonban gyanút fogott és a [email protected] e-mail címről írt egy újabb levelet, a helyi fideszes jelölt plakátjai számára kérve helyet. Fél óra múlva jött a válasz: 12 plakáthely 376 ezer forintba kerül.

A két érdeklődő levél között hat nap telt el.

A HVG-ben egyébként további részleteket közöltek arról, hogy a Fidesz milyen üzelmeket folytat a közterületi reklámpiacon politikai ellenfelei elnémítása, akadályozása érdekében. A lap szerint a kerepesi polgármesterjelölt esete azért is érdekes, mert ezek szerint a Publimont hajlandó volt pénzt is veszíteni azért, hogy ne kelljen kiszolgálnia bizonyos hirdetőket.

Borító: Képernyőrészlet a a Publimont Kft. honlapjáról.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Való Világ 4. c. reality logója

A Médiatanács negyedszerre próbálja megbüntetni az RTL Klubot a Való Világ 4 miatt

A Médiatanács most épp 12 millió forintra büntetné az RTL Klub médiaszolgáltatóját a VV 2011-ben sugárzott szériája miatt, holott eredetileg még 144 millió forint volt a kiszabott bírság összege. Az ügy már többször megjárta a bíróságokat, mert a grémium mindig jogsértő határozatokat adott ki. A Médiatanács e heti ülésén egyébként újra zöld lámpát kapcsolt a fideszes vezetésű Székesfehérvár helyi rádiójának.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!