November 20. és 21. között rendezik meg Budapesten a BrandFestival konferenciát, melynek idén először a Media1 az egyik médiatámogatója. A konferencia a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. A rendezvény célja, hogy a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerüljön a látogató.
A konferencia előadói névsorában szerepel például:
- Lexi Jarman, a Financial Times tartalomigazgatója
- az R/GA London ügynökség képviseletében Iain Preston
- Indy Saha, a McKinsey & Company experience design szakértője
- Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája
De érkezik előadó az alábbi cégektől (márkáktól és ügynökségektől) is:

Iain Preston

A digitális innovátorként számon tartott londoni ügynökség, az R/GA ügyfélkapcsolati igazgatója az adatvezérelt marketingen és mesterséges intelligencián alapuló „Transformation at Speed” márkaanalitikáról tart előadást.
A többszörös „Digital Innovation Agency of the Year” nyertes R/GA nevéhez fűződik többek között az Advertising Age által a 21. század legjobb reklámalkotásai közé beválogatott Nike+ kampány. Olyan brandeket találunk ügyfélpalettájukon mint a Siemens, a Heineken, a McDonald’s, az Emirates, a Guinness, a Hyundai vagy a Google.
Hatalmas innovációnak számított a Nike számára a „millenniumi generáció” bevonására kivitelezett Air Jordan kampányuk, az A/R Jordan, a világ első Snapchat kereskedelmi augmented reality hirdetési megoldása.
Marcelo Pascoa

A 2019-es Cannes-i Reklámfesztivál sztárja, a Burger King nemzetközi marketingvezetőjeként, a márka olyan merész, bátor és innovatív kampányairól mesélni majd, amelyekkel sikerült felépíteni az étteremlánc hírnevét.
A brand komoly sikertörténettel bír a Cannes-i reklámfesztiválon, ugyanis 1969 óta közel nyolcvan díjat zsebelt be.
A 2019-es Cannes Lions egyik leginkább emlegetett programeleme, a Burger King által tartott „Survivor’s Guide to the Adpocalypse” volt. Két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött a „Whopper Detour” kampányuk, melyben egy geo-targetált mobil kupon segítségével a riválistól magukhoz irányították a vásárlókat.
Martin Weigel

A Colin Kaepernick kampány stratégája, a W+K amszterdami reklámalakulatának stratégiai látnoka. Reklámgourmand és káoszszcenárió elkötelezett, aki New Yorktól Amszterdamig, a wc-papírtól a gyémántig szinte mindenre alkotott már stratégiát. A W+K Amszterdam portfóliójába olyan nemzetközi márkák tartoznak mint a Nike, a Heineken, a Corona, az Airbnb, a Milka, a Moncler, a Facebook vagy az Instagram.
Összeszámolni is nehéz, hogy hány nagyszerű, energikus és látványos kampányuk nyert már díjat. Például a Heinekennek az „Open Your World” koncepció részeként készített alkotásukat Cannes-ban tizenhét díjjal jutalmazták. Az idei Cannes-i Reklámfesztiválon outdoor kategóriában a Nike „Dream Crazy” című kampányuk lett az abszolút győztes. Az alkotás arca, Colin Kaepernick, amerikai focista, akinek szlogenje: „Higgy valamiben, ha el is veszítesz miatta mindent.”
Lexi Jarman

Digitális transzformátor, a Financial Times tartalomfejlesztési vezetője. A kiadó elkötelezett a digitális márka irányában, de nem értékeli alul a nyomtatott újság márkaértékét sem. Egyre korszerűbb és nagyobb megtérülést biztosító reklámlehetőségeket tudnak kínálni a megrendelőknek.
Mivel az ezer megjelenítésenkénti költség (CPM) már elavult a márkakampányok esetében, bevezették a hirdetések óránkénti költségekkel (CPH) történő mérését. Előadásában azt fogja bebizonyítani, hogy a digitális hirdetési innovációk révén megteremthető egy minőségi, növekvő médiaüzleti vállalkozás.
Delia Wieser

Kreatív trendszetter, aki a TrendWatching vezető innovációs szakértője, aki a „Trend-Driven Innovation” című könyvében foglalja össze a legújabb, üzletileg releváns fogyasztói trendeket – tizenöt évnyi adatgyűjtés, kétezer innovációs szakember és több millió fogyasztói vélemény alapján.
Jonny Round

Az auditív márkaélmény nagymesterének számít, az audio-branding tanácsadással foglalkozó, Sound Agency ügyvezetője, aki a legújabb pszicho akusztikus kutatások eredményeit osztja majd meg a hallgatósággal. A „megfelelő hangzás” komoly üzleti relevanciával bír a márkaépítés terén, hiszen több mint harminc százalékkal növelheti a kiskereskedelmi értékesítést, a munkavállalók esetében pedig háromszoros termelékenység-növekedést eredményezhet.