Brandfestival 2019

Jön a BrandFestival, külföldi nagyágyúk is érkeznek

Nemzetközileg ismert előadók váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán a Budapest Music Centerben. Több mint száz előadó, negyedrészt külföldi szakemberek boncolgatják a jövőt érintő kérdéseket, jelenségeket.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

November 20. és 21. között rendezik meg Budapesten a BrandFestival konferenciát, melynek idén először a Media1 az egyik médiatámogatója. A konferencia a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. A rendezvény célja, hogy a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerüljön a látogató.

A konferencia előadói névsorában szerepel például:

De érkezik előadó az alábbi cégektől (márkáktól és ügynökségektől) is:

A BrandFestival 2019 plakátja a nemzetközi előadók neveivel
A BrandFestival 2019 plakátja a nemzetközi előadók neveivel Fotó: Brand Festival

Iain Preston

Iain Preston, R/GA London, Head of growth for EMEA & Executive Director
Iain Preston, R/GA London, Head of growth for EMEA & Executive Director Fotó: BrandFestival

A digitális innovátorként számon tartott londoni ügynökség, az R/GA ügyfélkapcsolati igazgatója az adatvezérelt marketingen és mesterséges intelligencián alapuló „Transformation at Speed” márkaanalitikáról tart előadást.

A többszörös „Digital Innovation Agency of the Year” nyertes R/GA nevéhez fűződik többek között az Advertising Age által a 21. század legjobb reklámalkotásai közé beválogatott Nike+ kampány. Olyan brandeket találunk ügyfélpalettájukon mint a Siemens, a Heineken, a McDonald’s, az Emirates, a Guinness, a Hyundai vagy a Google.

Hatalmas innovációnak számított a Nike számára a „millenniumi generáció” bevonására kivitelezett Air Jordan kampányuk, az A/R Jordan, a világ első Snapchat kereskedelmi augmented reality hirdetési megoldása.

Marcelo Pascoa

Marcelo Pascoa, a Burger King globális márkaigazgatója
Marcelo Pascoa, a Burger King globális márkaigazgatója

A 2019-es Cannes-i Reklámfesztivál sztárja, a Burger King nemzetközi marketingvezetőjeként, a márka olyan merész, bátor és innovatív kampányairól mesélni majd, amelyekkel sikerült felépíteni az étteremlánc hírnevét.

A brand komoly sikertörténettel bír a Cannes-i reklámfesztiválon, ugyanis 1969 óta közel nyolcvan díjat zsebelt be.

A 2019-es Cannes Lions egyik leginkább emlegetett programeleme, a Burger King által tartott „Survivor’s Guide to the Adpocalypse” volt. Két Grand Prix-t és egy Titanium Grand Prix-t gyűjtött a „Whopper Detour” kampányuk, melyben egy geo-targetált mobil kupon segítségével a riválistól magukhoz irányították a vásárlókat.

Martin Weigel

Martin Weigel, Wieden + Kennedy Amsterdam, Head of planning
Martin Weigel, Wieden + Kennedy Amsterdam, Head of planning

A Colin Kaepernick kampány stratégája, a W+K amszterdami reklámalakulatának stratégiai látnoka. Reklámgourmand és káoszszcenárió elkötelezett, aki New Yorktól Amszterdamig, a wc-papírtól a gyémántig szinte mindenre alkotott már stratégiát. A W+K Amszterdam portfóliójába olyan nemzetközi márkák tartoznak mint a Nike, a Heineken, a Corona, az Airbnb, a Milka, a Moncler, a Facebook vagy az Instagram.

Összeszámolni is nehéz, hogy hány nagyszerű, energikus és látványos kampányuk nyert már díjat. Például a Heinekennek az „Open Your World” koncepció részeként készített alkotásukat Cannes-ban tizenhét díjjal jutalmazták. Az idei Cannes-i Reklámfesztiválon outdoor kategóriában a Nike „Dream Crazy” című kampányuk lett az abszolút győztes. Az alkotás arca, Colin Kaepernick, amerikai focista, akinek szlogenje: „Higgy valamiben, ha el is veszítesz miatta mindent.”

Lexi Jarman

Lexi Jarman, Financial Times, nemzetközi tartalomigazgató
Lexi Jarman, Financial Times, nemzetközi tartalomigazgató

Digitális transzformátor, a Financial Times tartalomfejlesztési vezetője. A kiadó elkötelezett a digitális márka irányában, de nem értékeli alul a nyomtatott újság márkaértékét sem. Egyre korszerűbb és nagyobb megtérülést biztosító reklámlehetőségeket tudnak kínálni a megrendelőknek.

Mivel az ezer megjelenítésenkénti költség (CPM) már elavult a márkakampányok esetében, bevezették a hirdetések óránkénti költségekkel (CPH) történő mérését. Előadásában azt fogja bebizonyítani, hogy a digitális hirdetési innovációk révén megteremthető egy minőségi, növekvő médiaüzleti vállalkozás.

Delia Wieser

Delia Wieser, Trendwatching, Lead innovation architect, Vienna
Delia Wieser, Trendwatching, Lead innovation architect, Vienna

Kreatív trendszetter, aki a TrendWatching vezető innovációs szakértője, aki a „Trend-Driven Innovation” című könyvében foglalja össze a legújabb, üzletileg releváns fogyasztói trendeket – tizenöt évnyi adatgyűjtés, kétezer innovációs szakember és több millió fogyasztói vélemény alapján.

Jonny Round

Jonny Round ,The Sound Agency, ügyvezető igazgató
Jonny Round ,The Sound Agency, ügyvezető igazgató

Az auditív márkaélmény nagymesterének számít, az audio-branding tanácsadással foglalkozó, Sound Agency ügyvezetője, aki a legújabb pszicho akusztikus kutatások eredményeit osztja majd meg a hallgatósággal. A „megfelelő hangzás” komoly üzleti relevanciával bír a márkaépítés terén, hiszen több mint harminc százalékkal növelheti a kiskereskedelmi értékesítést, a munkavállalók esetében pedig háromszoros termelékenység-növekedést eredményezhet.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

168 Óra

Végrehajtók a 168 Óra kiadójánál

Tartozások miatt több végrehajtási eljárás is indult a 168 Óra kiadója ellen. Eközben ismét új ügyvezetőt kapott a hetilap kiadója, a Telegráf Kiadó Kft.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!