fbpx

media1.hu cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

szavazás, választás

Az NVB elmarasztalta az RTL-t, a TV2 és a Csepeli Hírmondó végül megúszta

A Nemzeti Választási Bizottság szerint az önkormányzati Csepeli Hírmondó nem szándékosan tolta lapszámokon át a Fidesz szekerét, a TV2 pedig csak kormányüzeneteket sugárzott, nem Fidesz-propagandát. Az RTL viszont hibázott, amikor csak a cigánybűnözés szó kisípolásával engedte adásba a Mi Hazánk Mozgalom reklámját.

A Manna FM stúdiójának bejárata felett, az élő adást jelző On Air tábla. Fotó: Szalay Dániel, Media1

Rádiós ügyekkel is foglalkozott a Médiatanács

A Médiatanács e heti ülésén döntöttek a debreceni Best FM névváltásáról, több folyamatban lévő rádiós pályázat ügyében nyilvántartásba vették a pályázókat, valamint kiosztottak 75 millió forintot különböző rádiók között a mecenatúraprogram keretében.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások