fbpx

media1.hu cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Országház, Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

A TV2 elnöke állítja, nem akar második Origót az Indexből

Vaszily Miklós azt is nyilatkozta, szeretné, ha az Index normális maradna. Szerinte a szerkesztőség hisztérikusan reagált az elmúlt napokban, és neki nincs baja az Index stábjával, inkább a stábnak van vele. Hozzátette: elkerülhetetlen az Index átalakítása, de a főszerkesztőt nem akarja leváltani és Bodolai Lászlót, az Index és a Magyar Fejlődésért Alapítvány elnökét sem szeretné visszahívni.

Az RTL Magyarország székházának egyik felirata

20 milliós bírságot kapott az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivataltól, miután a Kúria új eljárásra kötelezte a GVH-t az RTL fellebbezése után

A GVH állítása szerint a járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel kapott határidő-hosszabbítás ellenére is akadályozta az M-RTL egy tényállás feltárását és ezzel elhúzta az eljárást. Az RTL Magyarország által 2016-ban tervezett, a Central Digitális Média Kft.-be történő, de a hatóság által meghiúsított befektetéssel függ össze az ügy.

Behaviour magazin

Tulajdonost vált a BEHAVIOUR magazin

Sziebig Andrea, a lapot eddig megjelentető IT-Business Publishing Kft. ügyvezetője a Media1-nek elmondta, hogy a tulajdonosváltás ellenére a lapot a megszokott szerkesztői csapat készíti majd. A vevő egy meg nem nevezett pénzügyi befektető.

Index, szolgálati közlemény

Nincs vezérigazgatónk, mi is csak keveset tudunk – Kitett az Index egy szolgálati közleményt, majd egy időre leállt az oldal, de csak műszaki hiba okozta a problémát

Dull Szabolcs, az Index főszerkesztője azt írta a leállás előtti közleményében, ők is csak akkor értesültek a 2. vezérigazgató távozásáról, amikor a sajtó. A leállás, amely az Indexen kívül a port.hu-t, a totalcar.hu-t és a velvet.hu-t is érintette, a hivatalos információk szerint műszaki problémák miatt következett be.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások