indamedia

Változások az Indamediánál: új igazgatósági tag és felvásárlás

Starcz Ákost választotta az Index hirdetési felületeit is értékesítő médiacsoport, az Indamedia közgyűlése a vállalat igazgatóságának új tagjává. Az Indamedia még az idei évben felvásárlással is bővít. Átnevezik a cégcsoportba tartozó Inda-Labst, mely a jövőben Media Future Zrt. néven folytatja.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Indamedia Network Zrt. ma, csütörtökön bejelentette, hogy a most elfogadott stratégiai irány alapján a médiacsoport hamarosan integrálja a Dialogue Creatives digitális tartalommarketing ügynökséget, amivel a márkázott tartalmak monetizációja terén kíván tovább erősíteni. A Dialogue jelenleg is az Indamedia Network Zrt. stratégiai partnere a natív tartalmak előállítása, valamint a social média menedzsment területén. A tranzakciót követően a felek egyértelmű szándéka, hogy az ügynökség tevékenységét az eddigi piaci profiljának megerősítése mellett bővítse a csoport számára végzett kommunikációs és fejlesztési feladatokkal.

Az ügynökség jelenlegi vezető partnere Starcz Ákos, aki a jövőben az Indamedia igazgatósági tagként támogatja a teljes médiacsoport stratégiaalkotását és üzletfejlesztési tevékenységét.

Az elfogadott stratégia másik fontos pillére , hogy a csoporton belül jelentősebb hangsúlyt kap a tevékenységek diverzifikációja, valamint a már meglévő szolgáltatások további – piaci irányba történő – fejlesztése.

Ennek jegyében a közeljövőben az Inda-Labs tevékenysége átalakul és Media Future Zrt. néven a médiapiacnak szánt szoftvereket és szolgáltatásokat értékesítő vállalattá válik, amelynek kialakítása már a következő hetekben elkezdődik.

Az Indamedia Network Zrt. közleményében jelezte: célja, hogy a Media Future szolgáltatásait és megoldásait az Indamedia kiadványokon túl egyéb megrendelők is igénybe vegyék majd.

Az Indamedia Network Zrt. említett és a közeljövőben bejelentendő további lépéseinek célja, hogy a vállalat csoport erősítse piaci pozícióját, valamint az innovatív hirdetési megoldásokkal és az egyedi termék fejlesztéseivel megőrizze a hazai digitális média piacon betöltött vezető szerepét – áll a Media1-hez is eljuttatott közleményben.

„Ugyanott, ugyanúgy” – Kampányt indított az Index | Media1

Közterületi plakátkampányt indított az Index. Új szlogenjük is van.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!