fbpx

media1.hu cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Balogh Ákos Gergely (Index) és Urbán Ágnes (Mérték Médiaelemző Műhely)

Az Index új főszerkesztő-helyettese szerint nem korrekt az érkező indexeseket hullarablózni, védelmébe vette Vaszilyt is

Balogh Ákos Gergelyt, az Index új főszerkesztő-helyettesét – aki korábban a Mandiner.hu-nak volt a főszerkesztője és akinek a cége korábban az orbanviktor.hu-nak volt az üzemeltetője – az elhíresült Gerényi-tervet kitaláló Gerényi Gábor résztulajdonában lévő Azonnali.hu podcastjában Urbán Ágnessel, a Mérték Médiaelemző Műhely munkatársával ültették össze egy vitára. BAG az interjúban megkérdőjelezte a távozó indexesek hősiességét, Urbán viszont azt mondta, sokan egzisztenciájukat tették kockára a felmondásukkal. Szó esett a Gerényi-tervről, ami lehet, hogy most mégis meg fog valósulni, és Vaszily Miklósról, az Indamedia társtulajdonosáról is elmondták a felek az eltérő véleményüket.

A TV2 Love Bistro című műsorának egyik jelenete

Éjszakára kerül át a Love Bistro

A TV2 gasztroműsora nagyon rossz nézettségi adatokat produkál. Ez már a második gasztroműsor a csatornán, ami megbukik idén ősszel.

NMHH Médiatanács

Megbírságolta a Médiatanács az RTL Klubot, a HírTV-t, a TV2-t és az ATV-t

Közülük a legnagyobb bírságot az RTL Klub kapta, melynek 2,2 millió forint összegű bírságot kell befizetnie. Eldőlt az is, hogy megújul a filmadatbázis, illetve több rádiós frekvencia pályázatával is foglalkozott a testület, kiderült például, hogy Szegeden egyedül a Karc FM pályázik az aktuális frekvenciára. Több rádió támogatási összeghez jutott. A Klubrádió médiaszolgáltatási jogosultságáról most nem hoztak határozatot.

A 168 Óra helye balra, 2020.09.03-án, 13:30-kor

Hiánycikk lett a 168 Óra a főszerkesztő elbocsátása után

Miközben váratlanul hiánycikké vált a hetilap, szűkszavúan ugyan, de mégiscsak megszólalt Rózsa Péter, az Orbán-család fiatalkorú tagját is tartalmazó fotó leközlésére hivatkozva elbocsátott főszerkesztő. A MÚOSZ elnöke beszédesebb volt nála: azt mondta, az elbocsátás vélhetően jogszerűen történt, de szerinte más lehet a valós magyarázat. Egy 168 órás munkatárs pedig azt mondta, számított már az elbocsátásra. A lap vezérigazgatója viszont kitart tegnapi álláspontja mellett.

Index.hu, index

Újabb érkező indexesek neve szivárgott ki

Az Index.hu új stábjához igazol például Isza Ferenc, a Blikk fotósa és Szőcs László, aki egykoron az év újságírója volt a Népszabadságnál, mostanában pedig a kormánypárti Magyar Nemzet munkatársa volt. Úgy tudjuk, felmerült Veliczky Judit neve is, aki nemrég cigányozva írt Orbán Viktor miniszterelnökről, de egyelőre bizonytalanná vált, hogy végül a céghez igazol-e.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások