fbpx
Yettel üzlet egy bevásárlóközpontban.

Ügyfél-elégedettségi igazgatót nevezett ki a Yettel Magyarország

Tapasztalt szakembert választottak az újonnan létrehozott szervezeti egység, az ügyfél-elégedettségi igazgatóság élére.

A Telenor márka kivezetésével és az új márka indulásával párhuzamosan hozta létre a Yettel Magyarország a Várkonyi Loránd vezetésével induló ügyfél-elégedettségi igazgatóságát (customer experience department) – közölte a mobilszolgáltató a Media1.hu-val csütörtökön.

A Yettel célja, hogy az új igazgatóság aktív és cégen belül kiterjedt részvételének eredményeként magasabb szintre emelje az ügyfelek elégedettségét.

Az igazgatóságot vezető Várkonyi Loránd 8 évvel ezelőtt projektmenedzserként csatlakozott a távközlési vállalathoz, ahol különböző üzleti, műszaki és transzformációs programokban töltött be vezető szerepet. Többek között részt vett hálózatmegosztási együttműködés koordinálásában más szolgáltatókkal, valamint programmenedzserként felelt a vállalat GDPR megfeleléséért. 2018-tól egészen mostanáig a digitális területen töltött be vezető pozíciót, aktív szerepet vállalva a webshop és más, digitális ügyfél-érintkezési pontok megújításában, új műszaki képességek bevezetésében.

2019 nyarától a közép-kelet európai operációk digitális működésének és jövőbeni fejlesztési irányainak összehangolását vezette regionális szinten. Várkonyi a telekommunikációs szektort megelőzően az energetika iparágban dolgozott, ahol üzleti és informatikai tanácsadóként multinacionális cégek rendszerbevezetéseit és folyamatfejlesztéseit támogatta.

Várkonyi Loránd, a Yettel ügyfélelégedettségi igazgatóságának vezetője..
Várkonyi Loránd, a Yettel ügyfél-elégedettségi igazgatóságának vezetője.

A vezetésével alapított igazgatóság a cég kereskedelmi divíziójához tartozik, fő célja, hogy elősegítse a már elérhető, ügyfelek által kedvelt megoldások szélesebb körű felhasználását, beazonosítsa a cég termékein, szolgáltatásain és ügyfél-érintkezési pontjain az ügyfelek kényelme érdekében fejleszthető elemeket, és új képességek bevezetésével növelje az ügyfél-elégedettséget – közölte a szolgáltató.

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozzon hozzánk a Facebookona Twitteren és a Telegramon, valamint iratkozzon fel a Media1 hírlevelére is!

Borító: Yettel üzlet egy bevásárlóközpontban. Fotó: Yettel / Facebook.com
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások