Az együttműködés értelmében 2023-tól a sales house értékesíti a Szeretlekmagyarorszag.hu és a Sassy.hu oldalak display és egyedi formátumú natív tartalmi hirdetési megoldásait.
A 12 éves múltra visszatekintő Szeretlekmagyarorszag.hu a világban és elsősorban Magyarországon zajló eseményekről tájékoztat, emellett hozzájárul olvasói kikapcsolódáshoz is. Kiemelten foglalkozik az aktualitásokkal, fontos társadalmi kérdésekkel, melyeket hétköznapi szemszögből dolgoznak fel. A fenntarthatóság és a digitalizáció a portál fókusztémái közé tartozik. Ezenkívül többek között sikeres startup-okról, gasztronómiai élményekről vagy kulturális programokról szóló tartalmak is megtalálhatók az oldalon – szól a lap bemutatkozása a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményben.
A Sassy.hu a Szeretlek Magyarország Médiacsoport női magazinja, amely a fontosabb bulvárhírek mellett pozitív történeteket, sikersztorikat, életmód-tanácsokat, kulturális, gasztronómiai és divat-tippeket mutat be.
„A 2023-as évbe is nagy tervekkel érkeztünk, melynek természetesen továbbra is része a portfóliónk folyamatos, tudatos fejlesztése. Boldogok vagyunk, hogy egy olyan, magas brandértékkel rendelkező kiadó választott minket partnerének, akivel közösen továbbra is első osztályú hirdetési megoldásokkal szolgálhatunk ügyfeleink számára”
– nyilatkozta Nyári Fruzsina, az Adaptive Media operatív vezetője.
„A Szeretlek Magyarország Médiacsoport célja mindig is az volt, hogy az olvasóink számára könnyen fogyasztható módon készítsünk minőségi tartalmakat – legyen szó napi hírekről, programajánlókról, interjúkról, szórakoztató kvízekről, videós anyagokról vagy akár a hirdetőink által megrendelt natív kampányokról. Biztosak vagyunk benne, hogy az Adaptive-val való közös munka megteremti majd a megfelelő hátteret ahhoz, hogy nemcsak hogy folytassuk a megkezdett utunkat, de akár új irányokba is elinduljunk”
– mondta az együttműködésről Ganzler Orsolya, a Szeretlek Magyarország Médiacsoport kommunikációs és értékesítési vezetője.
Néhány nappal ezelőtt a G7.hu portál is az Adaptive Mediához igazolt, de volt az év elején távozó is a portfólióból, amikor a Ringier Hungary hosszú évek sikeres együttműködése után új stratégiája miatt közvetlen értékesítéssel kezdett el foglalkozni.
Az Adaptive Media értékesíti partnerként a 444, a Magyar Narancs, a Media1 és több más médium hirdetési felületeit is.
Befejeződik a Ringier Hungary és az Adaptive Media együttműködése
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.