Online média

Legyen gyanús a „mágikus erő” vagy a „páratlan fogyás”! – aggályos online reklámokra figyelmeztet a médiahatóság

A különböző weboldalakon és a közösségi platformokon elárasztanak minket a hirdetések, melyek mintegy 20 százaléka úgynevezett hidden reklám. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakemberei szerint a hidden reklámok nem törvényszerűen károsak, de a csábító ajánlatokat mindig érdemes fenntartásokkal kezelni. A hatóság szerint fel lehet ismerni, ha egy hirdetés megtévesztő.

Egy fiatal lány elsétál a weibo.com, a Twitter-szerű mikroblog- szolgáltatás egy hirdetése előtt Kínában, a sanghaji Hongqiao Nemzetközi Reptéren Kína, 13 2013. július 13-án.

Tömegesen függesztett fel közösségi médiás fiókokat és bírságolt meg embereket Kína, amiért a felhasználók bírálták a járványkezelést

A Kínában használt Sina Weibo közösségimédia-platform közlése szerint összesen közel 13 ezer olyan szabálysértési ügy indult, melyben a koronavírus elleni központi rendelkezések kidolgozásában részt vevő vagy az azt támogató szakértőket, kutatókat, egészségügyi dolgozókat bírálta valaki. Ilyen kritizáló megjegyzések miatt 1120 felhasználót függesztettek fel véglegesen vagy ideiglenesen.

Varga Endrére, az Index lapigazgatójára, a Totalcar ügyvezetőjére, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) elnökére emlékeztető arc Pápai Gábor karikatúráján

Fél évvel kinevezése után máris távozott Varga Endre, a Totalcar ügyvezető igazgatója az autós lap kiadójának éléről – dühös kommunikáció az Indamediától (Frissített)

Ügyvezető igazgatót váltott az Indamedia csoporthoz tartozó Totalcar autós magazin kiadója – értesült a Media1. Rákérdeztünk a változás okaira és a lappal kapcsolatos tervekre. Először nem válaszoltak, végül hiszterikus hangvételű levelet küldtek, érdemi válaszok nélkül, melyben lapunkat pocskondiázták.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások