Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol jelen van a márka, így köztük Magyarországon is. Az új logó már a teljes online platformra átkerült, nyomtatásban a Glamour magazin májusi-júniusi számában láthatjuk legközelebb, illetve a hamarosan megjelenő Glamour Book tavaszi-nyári számának címlapján is ez debütál majd – tudatta a Media1.hu-val a kiadó, a Ringier Hungary egy közleményben.
„Olyan márkamegjelenést dolgoztunk ki, amely időtlen, szépen fest a digitális platformokon is, valamint esztétikai szempontból egyszerre klasszikus és jövőbe mutató” – fogalmazott az arculatváltás kapcsán Deborah Joseph, az európai Glamour szerkesztőségek igazgatója.
A Glamour magyarországi csapatának művészeti vezetője, Schneider Zoltán hozzátette:
„Helyenként elvékonyodó, máshol kerekded fekete vonalaival, art deco jegyeivel az új logó az 1930-as évek Amerikájának ragyogó, nagyvonalú eleganciáját juttatja eszünkbe, ami a stílusos életmód igazi szimbólumává vált. Mindezt modern köntösben viszi tovább az új arculat, így nagyszerűen illik a Glamour márka esszenciájához.”
A GLAMOUR Univerzummal indul el a Ringier Hungary első fizetőkapus online tartalomszolgáltatása
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.