fbpx
DisplayNOW

Az Index társtulajdonosa és vezérigazgatója egy online reklámértékesítő szakemberrel közösen új hirdetési hálózatot indított

DisplayNow néven indult el a Hiventerus Magvető Alapjának finanszírozásából az új adtech cég, mely kifejezetten a kkv hirdetőket célozza.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

A DisplayNOW Zrt. alapító tulajdonosa Ziegler Gábor (az Index.hu Zrt., illetve az Indamedia társtulajdonosa Vaszily Miklós mellett), Starcz Ákos (az Index.hu Zrt. tavaly kinevezett vezérigazgatója) és Csasztvan Nóra, egykori sanomás, majd CEMP-es hirdetésértékesítő szakember, aki az operatív vezetésért felel.

A cég által kifejlesztett új, magyar fejlesztésű hirdetési hálózat kifejezetten a kkv hirdetőket célozza oly módon, hogy olyan reklámcsomagokat kínál, melyeket kisebb büdzsével rendelkező kis- és középvállalkozások számára alakítottak ki.

Az új platform bevételi lehetőséget biztosít a médiatulajdonosok számára is, ha vállalják, hogy médiafelületeik egy részét a kis- és középvállalkozások számára biztosítják. Az új hirdetési hálózat márciusban egyelőre béta verzióban indult el. A felületen, akár egy webshopban egyszerűen kosárba helyezhetők a hirdetési csomagok, és a vállalkozók néhány kattintással indíthatnak ezen keresztül digitális reklámkampányokat online előrefizetéssel.

A hirdetők kiadvány-, tematika- vagy geolokációs preferenciák alapján is szűrhetik a weboldal kínálatát. A hirdetési platformhoz az indulásra eddig mintegy 40 weboldal csatlakozott, zömében egyébként a DisplayNOW-hoz közeli, tulajdonosi összefonódásban lévő Indamedia hirdetésértékesítő ház médiaportfóliójába tartozó oldalak. A DisplayNOW médiaportfólióhoz csatlakozott például a Portfólió, az Index, a Street Kitchen, a Femina, a Habostorta és a WEBBeteg is.

A webshopon keresztül akár napi 50 ezer forinttól is lehet kampányt vásárolni, de az árakat a médiatulajdonosok határozhatják meg, és annak mértékét befolyásolja az adott médium látogatottsága, a pillanatnyi kereslet és több más tényező.

A DisplayNOW az elindulását bejelentő mai, keddi, a Media1-hez eljuttatott közleményében azt hangsúlyozza, hogy az új platform legnagyobb értéke, hogy hirdetési lehetőségeket nyújt alacsony bekerülési értéken olyan cégek és vállalkozások számára is, amelyek eddig idegenkedtek digitális hirdetési kampányokat indítani.

Az új rendszer hazai bevezetésben és nemzetközi terjeszkedésben egyébként Incze Kinga stratégiai tanácsadó, a Whitereport alapítója is részt vesz. Közleményükben úgy fogalmaznak, tervük, hogy több milliárdos pluszforgalmat hozzanak össze a hazai médiatulajdonosok részére, valamint versenyt teremtsenek  a közleményben nem nevesített nemzetközi, globális piaci szereplőknek. (Vélhetően a Google-re és a Facebookra célozhatnak, melyek jelentős szeletet hasítottak ki már eddig is a hazai hirdetési bevételekből.)

További hírek találhatók a Media1.hu-n! Iratkozzon fel a Media1 hírlevelére, hogy ne maradjon le a legújabb történésekről!

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!