fbpx
Adaptive Media

Bővült az Adaptive Media médiaportfóliója

Gazdasági és női tematikában is bővült a médiafelület-értékesítő ház portfóliója.

Az Adaptive Media keddi bejelentése szerint a Kitekintő.hu és az IgaziNő.hu is az Adaptive Mediát választotta értékesítési partnerének.

A közlemény szerint a 2007-ben indult Kitekintő.hu mára a gazdasági szféra egyik fontos szakmai platformjává és információforrásává nőtte ki magát. 2016-os tulajdonos- és designváltása során tematikája színesedett, az oldal Autó-, Környezet- és Instant rovatokkal is bővült. Naponta frissülő aktuális tartalmával átfogó képet ad a világ gazdasági folyamatairól és a politika aktuális helyzetéről, emellett vállalati és tőzsdei hírekkel, illetve a különböző iparok piaci elemzéseivel segíti az üzleti élet szereplőit a tájékozódásban. Olvasóbázisát elsősorban AB státuszú, vezető beosztásban dolgozók adják.

Az IgaziNő.hu életmód magazin a mindennapok élethelyzeteit, kihívásait és problémáit dolgozza fel női szemmel. Tartalma a valódi problémákra, megtapasztalt élethelyzetekre fókuszál egyedi szűrőn keresztül. Az oldal küldetése, hogy a nők sokszínűségét hirdesse és helyet teremtsen a párbeszédnek író és olvasó, olvasó és olvasó között. Az IgaziNő.hu széles tematikai spektrumban foglalkozik a mindenkori aktuális történésekkel, témákkal – írja az Adaptive.

Az együttműködések áprilistól kezdődnek, és az ügynökségi értékesítésre terjed ki.

(Lapunk, a Media1.hu hirdetési felületeinek értékesítéstámogatását is az Adaptive Media végzi 2019 óta.)

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások