A Spotify ingyenes felhasználói naponta fejenként több mint két és fél órát töltenek az alkalmazással. Minden 5 percből 1-ben a Spotify alkalmazás aktív a mobil vagy asztali felületeken, azaz a felhasználók aktívan használják azt a képernyőt nézve. Ennek köszönhetően a platform lehetőséget jelent azoknak a márkáknak is, melyek videó és display formátumokat használnak elsősorban – írja a Media1-hez eljuttatott közleményében a Spotify magyarországi képviseletével foglalkozó Httpool.
A Spotify hirdetési lehetőségeit a felhasználókra és az ő felhasználói élményeikre tervezték, ennek köszönhetően 92 százalékos megtekintési arány jellemzi. Például a Spotify hallgatása közben kevesebb reklámmal találkozik a felhasználó, így jobban tud figyelni és erősebb kötődés is alakul ki a hirdetők üzeneteivel.
Ügynökségek és cégen belüli hirdetési csoportok részére a Spotify a Private Marketplace (PMP) szolgáltatáson keresztül érhető el. A Spotify PMP videót CPM alapon értékesítik, azaz a videók elszámolása az alapján történik, hogy a hirdetés hányszor jelent meg.
Még több hír érhető el a Media1-en