fbpx
BrandFestival 2021

Egy év kényszerleállás után idén újra lesz BrandFestival

Újra offline keretek között, több mint 100 előadó boncolgatja majd a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait az idei BrandFestivalon.

A „viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt a számos külföldi és hazai előadó az október 28-29-én, a Budapest Music Centerben (BMC) a BrandFestival konferencián. A 20. születésnapját ünneplő rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

A mai világ komoly üzleti szemléletet, adatelemzői képességeket és mély fogyasztóismeretet követel meg a vezetőktől – írja a Media1-hez eljuttatott közleményében a szervező. A közgazdaság-tudomány, a pszichológia, és az úgynevezett consumer neuroscience határterületén mozgó viselkedési közgazdaságtan igyekszik pontosabb előrejelzést adni a fogyasztói viselkedés rejtett mintázatairól.

Sorra jelennek meg a viselkedési közgazdaságtan alkalmazásával foglalkozó trendelemzések. Olyan ismert márkák alkalmaznak viselkedéstudománnyal foglalkozó szakembereket mint a Lemonade, a Qapital, a Spotify, a Facebook, az Instagram, a Netflix, az Apple, a Disney parkok és a Disney+, a Világbank, az Amazon, az Impossible Foods és a Headspace.

„A viselkedéstudományi kutatások gyökereiben változtathatják meg a reklámozási szokásokat, hiszen már nemcsak az eladási eredmények mérhetőek, hanem megismerhetőek azok a folyamatok is, melyek vásárlásra késztetik a fogyasztót. Ettől az adatoktól a reklámok relevánsabbak és jobban célzottak lesznek, amivel a vásárlók és a hirdetők is jobban járnak”

– nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa
Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa

A konferenciáról a rendezvény honlapján, a https://brandfestival.hu címen érhetők el további információk. A konferenciához kapcsolódóan olvasóink figyelmébe ajánljuk a Media1 és a Brandfestival közös rovatát, a Trendreportot.

További hírek a Media1-en

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások