fbpx
Szauter Zsolt, a Foodpanda marketingigazgatója

Az eMAG-tól érkezett a Foodpanda új marketingigazgatója

Szauter Zsolt személyében új szakemberrel bővült a Foodpanda felsővezetése.

Szauter Zsolt az Extreme Digital /eMAG marketing igazgatói pozíciójából érkezett a Foodpanda felsővezetői köré. Szauter az elmúlt másfél évben Magyarország két piacvezető online kereskedelmi márkájának összeolvasztásáért volt felelős, amivel a régió legerősebb e-kereskedelmi márkája jött létre. A szakember ezidő alatt két sikeres rebrandinget is levezényelt, miközben csapatával közösen átalakította az adat alapú (data driven) és a teljesítmény (performance) alapú marketingtervezést – áll a Foodpanda a változást bejelentő közleményében.

A szakember az eMAG előtt 15 évig dolgozott az IKEA magyar és nemzetközi sales, valamint marketing csapataiban, az utolsó két évben a magyarországi áruházak marketingvezetőjeként, ahol hosszú távú stratégiák kidolgozása mellett a márka digitális átalakulásáért is felelős volt.

A Foodpanda új marketingigazgatójaként 17 fős csapatával Szauter fő feladata a gyorskereskedelmi területben rejlő lehetőségek kiaknázása és azoknak fogyasztói csoport alapon való célzott kommunikálása.

„Életem eddigi legintenzívebb és legtöbb szakmai újdonságot magába foglaló szakasza után most egy még pörgősebb következik. A Foodpanda Magyarország – a világ legnagyobb gyorskereskedelmi vállalatának részeként – minden nap azon dolgozik, hogy az emberek életét jobbá, kényelmesebbé és megfizethetővé tegye, ami különösen fontos lesz mind a fogyasztók, mind a partnereink számára az előttünk álló időszakban. A márka valós »value proposition«-nel rendelkezik, és igazi »enabler role« szerepet tölt be a hétköznapi életünkben. Hiszen enni mindig, és végtelen sok módon kell és lehet. Egy ilyen gyorsan változó iparágban márkát építeni végtelenül izgalmas számomra. Rengeteg edukációs és történetekre építő márkapozícionálási lehetőség van, hiszen a szektor is – élén a foodpandával – már rég kinőtte a pizza- és hamburgerrendelést. Gyakorlatilag bármit, amire szükség lehet és belefér egy futártáskába, fél órán belül el akarunk juttatni a fogyasztókhoz ” – összegezte Szauter Zsolt a küldetését.

A Foodpanda (korábbi nevén Netpincér) 1999 óta gondoskodik az éhes magyar emberek kiszolgálásáról. A magyar alapítású cég mára már a német anyacég, a Delivery Hero hálózat tagja, amelynek leányvállalatai több mint 70 országban vannak jelen. A Foodpanda több mint 1.000 településen érhető el hazánkban, a 2018-ban elindított saját futárszolgáltatásuk pedig 45 városban elérhető országszerte. A kétmillió regisztrált megrendelő több mint 6500 partnertől választhat, legyen szó egy kiadós ebédről, a heti nagybevásárlásról, egy csokor rózsáról vagy akár néhány horgászcsaliról.

12 év után távozik az Autónavigátor.hu főszerkesztője

Távozik Lakatos Márk, az RTL Reggeli egyik műsorvezetője

További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is.

Borító: Szauter Zsolt, a Foodpanda marketingigazgatója
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások