
Milliós bírságot kapott Berki Renáta influenszer a GVH-tól
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Krisztián neje anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Krisztián neje anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét.

Összesen 9 tókörnyéki településen vált elérhetővé az internetes rendelés.

Hévízen számos hotel akad, amelyik saját termálkúttal rendelkezik, ennek köszönhetően ezen helyszínek ideálisak a gyógyulásra, a megelőzésre, de a családosak és az aktív pihenést kedvelők is kikapcsolódhatnak. A következő pár sorban a világhírű Hévízi-tó gyógyhatásairól olvashat bővebben. (x)
Sokan hallottak már az UV-C fertőtlenítő eljárásról, azonban csak kevesen tudják a különbséget UV-C és UV-C között. Mára, a járványt követően talán még fontosabb lett a minőségi fertőtlenítés, mint valaha. Ebben egy új és speciális technológia segédkezik. A következő pár sorban tehát az UV-C technológiák közötti különbségekről olvashatsz. (x)

Nem mindenki van abban a szerencsés helyzetben, hogy egy nagyobb terasz vagy egy kert a rendelkezésére álljon, ahol gond nélkül felállítható egy hagyományos, nagyobb méretű grillkészülék.

Amióta az emberek házakban élnek, azóta létező probléma a betörés is. Mindig lesznek olyanok, akik egyedi módon értelmezik a “magántulajdon” és “magánterület” szavakat, és úgy vélik, hogy szabadon kiszolgálhatják magukat mások vagyontárgyaiból a távollétükben. Sajnos az ilyen emberek felfogását megváltoztatni nemigen lehet, ha azonban az egész világot nem is tudjuk megmenteni, azért sokat tehetünk, hogy mi ne váljunk áldozatokká.

A Gazdasági Versenyhivatal szerint tisztességtelenül reklámoztak.

Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziós vállalata, az RTL Magyarország tapasztalt marketing- és kommunikációs igazgatót keres. (x)

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Július végig várják a pályamunkákat arról, hogy hová tart a világ. Most is szükségük van közösségi támogatásra, hogy a köztéri plakátkiállítást meg tudják tartani.