Márka

Dr. Gődény György a Nutriversum videójában

GVH-vizsgálat indul a dr. Gődénnyel hirdető cég ellen

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Nutriversum Kft. étrend-kiegészítő termékeket forgalmazó vállalkozással szemben, mert a vállalkozás a hatóság vélelme szerint jogsértő módon, orvos vagy egészségügyi szakember ajánlására vonatkozó állításokat tett videóiban.

youtube

Megérkezett a YouTube Select

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.

Michelin autógumi

Michelin, avagy prémium minőségű abroncsok az autónkra (x)

A Michelin márkanév gyakorlatilag olyan a gumiabroncsok között, mint az autók esetében a Mercedes vagy például a Tesla. Ha Michelin gumikat vásárolunk, akkor tudhatjuk, hogy a pénzünkért cserébe kifogástalan teljesítményt, stabilitást és megbízhatóságot fogunk kapni.

MRSZ Barométer kutatás a válság hatásairól a reklámiparban

Óriási zuhanásra számít a magyar médiaszakma

A legfrissebb MRSZ Barométer kutatási adatok szerint közel 56 milliárd Ft tűnhet el a médiapiacról, míg a teljes kommunikációs iparág mintegy 149 milliárd forintos visszaeséssel számol az idei évben. A koronavírus miatt egyre súlyosabb a helyzet, és a probléma elhúzódónak ígérkezik.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások