Online média

Egy nő híreket olvas az okostelefonján.

Ezek voltak a legnépszerűbb magyar portálok áprilisban

Megérkeztek a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius 2022. április havi adatai, melyben több változás is megfigyelhető a márciusi eredményekhez képest. Az elemzésben ezúttal a sport tematikájú oldalakat is vizsgálták.

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások