Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Valótlanul állította a Hír TV, hogy titkos megbeszélést folytatott Gyurcsány Ferenc a Színművészeti Egyetem kapcsán Karácsony Gergellyel és Alföldi Róberttel. A bíróság szerint ez az állítás nem igaz, ezért helyreigazítást kell közölnie a csatornának – derül ki a DK keddi, lapunkhoz is eljuttatott közleményéből.

Mint arról a Media1 nemrég beszámolt, hasonló állítások miatt vesztett pert Gyurcsány Ferenccel szemben a szintén a kormányközeli Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó lap, az Origo is.

A bíróság döntése értelmében a meg nem történt titkos tárgyalás célja egyébként a Hír TV szerint az volt, hogy a DK az SZFE-tüntetést tömegessé tegye és kiterjessze vidékre is.

A DK az ítélet kapcsán közölte, „továbbra is minden alkalmat meg fog ragadni, hogy az igazság napvilágra kerüljön, ha a pártot, valamelyik politikusát, európai magyarokat támad bármely, a kormányhoz becsatornázott fideszes propagandaújság. Lehet, hogy ezek a gátlástalan álhírgyárosok nem érzik a hazugságaik súlyát és következményeit, de mi mindig szembesíteni fogjuk őket a kőkemény valósággal.”

További hírek olvashatók a Media1.hu-n!

Borítókép: Gyurcsány Ferenc nyilatkozik az ATV Egyenes Beszéd című műsorában. Fotó: YouTube/ATV Magyarország
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!