fbpx

dk

Klubrádió

Klubrádió elhallgattatása: reagált az Európai Tanács jogi biztosa, az MSZP, a DK és többen mások

Dunja Mijatovic, az Európai Tanács emberi jogi biztosán és az MSZP-n valamint a DK-n és Hadházy Ákos országgyűlési képviselőn kívül megszólalt a Klubrádió ügye kapcsán a médiaszolgáltatót vasárnapról hétfőre virradó éjszaka elnémítani szándékozó Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is. Az Európai Tanács illetékese a sajtószabadság újabb szomorú napjának nevezte a mai napot, míg a médiahatóságnál a Médiatanács korábbi döntésének jogszerűségét hangoztatják.

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Marsi Anikó, Gönczi Gábor, a Tények műsorvezetői és a Tényeket felügyelő Kökény-Szalai Vivien, a Tv2 hírigazgatója

A TV2 szerint bagatell tévedés valakiről többször azt állítani, hogy elítélték egy hatmilliárdos büntetőügyben, még ha nem is igaz

A TV2 hírműsora, a Tények több napon át azt híresztelte, hogy elítélték dr. Czeglédy Csabát, a DK jogászát egy hatmilliárdos büntetőügy kapcsán, holott nem történt ilyen. A tévécsatorna ügyvédje azzal mentegette a csatornát a bíróságon, hogy ez bagatell tévedés. A bíróság most ítéletet hirdetett az ügyben.

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.

A DK akciója az MTI előtt, cenzorok táblával, 2019. február 16-án. Fotó: DK Facebook

Bíróság: az MTI jogsértően cenzúrázta a DK közleményeit

A bíróság szerint a Magyar Távirati Iroda jogsértéseket követett el, amikor az sorozatosan megtagadta olyan közlemények kiadását, amelyek a kormányt bírálták, esetleg a miniszterelnökről vagy a hozzá közel álló fideszes holdudvarba tartozó oligarchákról szóltak.