Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

A Klubrádió jelenlegi és régi frekvenciáját népszerűsítő reklám a rádió épülete előtt Budapesten

Eljárást indít a Médiatanács a Klubrádió és a Rádió 1 ellen

A Médiatanács szerint gyűlöletkeltően beszélt egy betelefonáló a Megbeszéljük című műsorban a Klubrádióban, a Rádió 1-en pedig kiskorúak fejlődését veszélyeztető szexuális utalások kerültek adásba. A testület frekvenciapályázatokkal, két jelentős kereskedelmi rádió fizetési nehézségeivel és egy rádió névváltásával is foglalkozott e heti ülésén.

boon.hu - Borsod Online

„Addig sem okoz nagyobb kárt ez a pojáca” – így kommentálta a Borsod Online nevű KESMA-lap a miskolci polgármester karanténba vonulását

A kormányközeli boon.hu a Facebookon Veres Pál polgármester karanténba vonulásáról szóló hír alá szokatlan kommentárt fűzött. A polgármesteri hivatal a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz tartozó internetes lap főszerkesztőjének nyilvános elnézéskérését és válaszait követeli a történtek miatt.

Heinrich Pecina, a Népszabadságot bezáró osztrák VCP volt vezetője

Enyhítették a Népszabadság hóhérjára banki csalás miatt kiszabott büntetést Ausztriában

Henrich Pecinát 2017-ben már elítélték, amiért fiktív számlákkal járult hozzá egy karintiai bank kiürítéséhez. Most másodjára is elítélték, de a három éve kiszabott felfüggesztett börtönbüntetését és pénzbírságot enyhítették. Az ő közvetítésével kerültek a megyei lapok kormányközelbe és ő zárta be a Népszabadságot pár nappal azelőtt, hogy az Mészáros Lőrinchez, Orbán Viktor közeli barátjához került.

Pikó András, a Klubrádió volt műsorvezetője, Józsefváros leendő polgármestere

Újabb hírmanipuláció a Fidesz-közeli sajtóholdingnál

A Magyar Nemzet cikket közölt a minap azzal a címmel, hogy Pikó András, Józsefváros polgármestere az apjával újíttatná fel a bérlakásokat. Az írás kapcsán azonban pillanatokon belül komoly sajtóetikai aggályok merültek fel: a lap ugyanis egyértelműen hamis információkkal vezette félre olvasóit. Ráadásul a cikk szerzője a VIII. kerület tavaly leváltott polgármesterének ügyintézője volt korábban.

Mediaworks

Jelentős veszteséget hozott össze a Fidesz-közeli médiaholding

A több száz médiatermékkel rendelkező, a Magyar Nemzetet és az összes megyei napilapot is tulajdonló kormányközeli médiaóriás a jelentős állami hátszél ellenére is 1,44 milliárd forint veszteséget hozott össze 2019-ben. A most közzétett tavalyi beszámolóból az is kiderül, mely termékeik bizonyultak a leginkább pénznyelőnek.