hazugság

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Origo

Újabb helyreigazítás az Origón

A valótlanság még tavasszal jelent meg az Origo.hu-n, de csak most közölték, hogy az írás hazugságon alapult.

Hadházy Ákos

Hadházy Ákos és a szülei pert nyertek a Ripost és az Origo ellen

A kormányközeli sajtótermékeket sérelemdíj megfizetésére is kötelezték, amiért a politikusról és idős szüleiről valótlan tartalmú lejárató anyagokat publikáltak. A hazugságok közel négy éve jelentek meg, de csak mostanra lett jogerős ítélet.

Marsi Anikó, Gönczi Gábor, a Tények műsorvezetői és a Tényeket felügyelő Kökény-Szalai Vivien, a Tv2 hírigazgatója

A TV2 szerint bagatell tévedés valakiről többször azt állítani, hogy elítélték egy hatmilliárdos büntetőügyben, még ha nem is igaz

A TV2 hírműsora, a Tények több napon át azt híresztelte, hogy elítélték dr. Czeglédy Csabát, a DK jogászát egy hatmilliárdos büntetőügy kapcsán, holott nem történt ilyen. A tévécsatorna ügyvédje azzal mentegette a csatornát a bíróságon, hogy ez bagatell tévedés. A bíróság most ítéletet hirdetett az ügyben.

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.