fbpx

ítélet

Figyelő

Pert nyert a Figyelő Soros-feketelistájának 34 szereplője

Hamis, szükségtelen, ráadásul a történelmi múlt miatt félelemkeltő is volt a bíróság elsőfokú ítélete szerint, hogy a 2018-as választások után az azóta megszűnt Figyelő közzétette a „Soros-listát”, több száz, általuk hazaáruló zsoldosként feltüntetett személy nevével. A lista két korábbi pernyertes szereplője után most további 34 másiknak adott igazat a bíróság, kimondva: a lapkiadó Mediaworksnek bocsánatot kell kérnie, és fejenként 200-500 ezer forint sérelemdíjat is fizethet.

Varga Endrére, az Index lapigazgatójára, a Totalcar ügyvezetőjére, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) elnökére emlékeztető arc Pápai Gábor karikatúráján

Megszüntette a bíróság az Index lapigazgatójának a Media1 elleni eljárását

Permegszüntető végzésével a Székesfehérvári Járásbíróság a Media1 számára kedvező módon zárta le a Varga Endre képmáshoz fűződő jogainak állítólagos megsértése miatt, Varga által indított jogi eljárást. A tét az Index lapigazgatója versus Media1 jogi eljárásban több mint félmillió forint főkövetelés volt, de tágabb értelemben ennél több is: maga a médiaszabadság, vagyis az, hogy közölhet-e a sajtó (jelen esetben portálunk) portréfotót olyan közszereplőről, aki ezt ilyen vagy olyan oknál fogva nem szeretné.

Papp Dániel vezérigazgató felavatja a Családbarát Magyarország Közpon családbarát munkahely minősítést elismerő táblát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) székházában 2022. február 15-én. Az elismerést a Családbarát Magyarország Központ adta.

Nem hajlandó közölni az MTI a MÚOSZ állásfoglalását a Szabad Európa cikkében feltártakról a közmédiás szerkesztői felelősség hiányáról

Cenzúrával reagált az állami hírügynökség a közmédiát ért bírálatra, amit a MÚOSZ azután fogalmazott meg, hogy a Szabad Európa tényfeltáró cikksorozatban mutatta be, hogy a magyar állami médiaszolgáltatónál senki nem vállalja a felelősséget azért a tartalomért, ami a közmédia hírműsoraiban elhangzik.

Kubatov Gábor a HírTV Bayer Show című műsorában.

Ítéletet hozott a bíróság a 24.hu vs Kubatov Gábor perben

Két év után lezárult az a per, amelyet Kubatov Gábor, a Fidesz pártigazgatója és alelnöke, országgyűlési képviselő, az FTC elnöke kezdeményezett jó hírnevének megsértése miatt a 24.hu kiadója, a Central Médiacsoport ellen.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások