fbpx

bíróság

dr. Czeglédy Csaba a DigiSport műsorában

Czeglédy Csaba a DK jogerősen elvesztett sajtópere után is azt bizonygatja, hogy a Telex nem korrekt és a bíróságok tévedtek

Czeglédy Csaba politikus, a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció jogásza szerint a Telex nem korrekten adott hírt a párt és az újság közötti, Iványi Gáborral kapcsolatos bírósági per végén a másodfokú, jogerős (a DK pervesztésével végződő) ítéletről, továbbá a DK-s jogász azt bizonygatja, hogy a lap nem a valóságot írta le a köztársasági elnök-jelölési folyamatról februárban, amikor azt, hogy végül Róna Péter, nem pedig Iványi Gábor lett az ellenzék közös köztársaságielnök-jelöltje, kihátrálásnak nevezte. Czeglédy egyúttal bírálja a bíróságot is, mivel szerinte téves ítélet született a cikk ügyében. Még tegnap Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője is reagált az ítéletre.

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója felkonferálja A kérdésekkel provokált az újságíró című riportot.

Jogerős: nem titkolhatja tovább a Közmédia, mit vár el a Híradótól

Immáron jogerős az a bírósági ítélet, amelynek értelmében a Duna Médiaszolgáltató Zrt.-nek ki kell adnia a Szabad Európa számára azokat a dokumentumokat, amelyekből többek között kiderülhet, ki viseli a szerkesztői felelősséget például a köztévé Híradójában elhangzottakért.

Klubrádió.

Bíróságon támadja meg a Klubrádió a Spirit FM győzelmét a Budapest FM 92,9 MHz frekvenciapályázaton

A Klubrádió több dolgot is kifogásol a 92,9 MHz rádiós pályázat kapcsán. Szerintük például nem fair az a pontrendszer, ahol médiaszolgáltatási tapasztalatért ugyanannyi pont járt az egykoron Kontakt, majd Broadway Rádió néven, végül 2019-től Spirit FM néven rádiózó Közösségi Rádiózásért Egyesületnek, mint a 20 éves múltú Klubrádiónak, továbbá szerintük a Spirit FM korábbi üzemeltetői, az X and Kft. és a Németh Média Kft. az elmúlt időszakban kétszer 15 napon át kalózrádióként működtették a rádiót. Nem tartják továbbá jogszerűnek, hogy a Médiatanács plusz pontot adott a Spirit FM-nek, amiért az kevesebb ismétlést vállalt, mint a Klubrádió. Problémásnak találják továbbá, hogy az ATV képernyőjén sugárzott tévéműsorok rádiós változatai nem számítanak ismétlésnek.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások