fbpx

helyreigazítási per

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Jogerősen pert nyert a HírTV ellen a Fővárosi Ítélőtáblán a Media1 – közöljük a másodfokon eljáró bíróság teljes ítéletét

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete több százezer forintnyi perköltség és illeték megfizetésére is kötelezte a kormánypárti kötődésű KESMA híroldalát, valamint a hirtv.hu nyitóoldalán, önálló hírként és a megjelent valótlan tartalmú írás mellett is közölni kell, hogy amit a Media1.hu tulajdonosi hátterével kapcsolatban állított a HírTV oldala, az nem felelt meg a valóságnak.

Fekete-Győr András, a Momentum elnöke

Vitát váltott ki Fekete-Győr András javaslata, amellyel távol tartaná a „propagandistákat” az újságírástól

A Momentum elnöke és miniszterelnök-jelöltje azt javasolta, ne írhasson újságot az, aki rendszeresen és szándékosan, becsület sértésére alkalmas valótlanságokat közöl lejáratási célból. Többen – köztük a Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) elnöke és a Mérték Médiaelemző Műhely alapítója – sem értenek egyet ezzel a megoldással.

Kiss-B. Atilla, a Budapesti Operettszínház igazgatója

Pert nyert az Index a Budapesti Operettszínház ellen

Hiába fordult helyreigazítási kérelemmel a laphoz, majd fordult bírósághoz a Budapesti Operettszínház azt állítva, hogy a hírportál valótlanságot állított egy, a színházat érintő zaklatási ügy kapcsán.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.