szfe

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.

Bárdos András

Bárdos András is otthagyta az SZFE-t

A tévés már az egyetem átalakításának bejelentésekor kérte a szerződése felbontását, de csak most hozta nyilvánosságra, hogy már nem dolgozik ott.