Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke, volt miniszterelnöke az InfoRádió Aréna című műsorában

Pert vesztett az Origo Gyurcsány Ferenccel szemben

A bíróság szerint nem folytatott összeesküvést Gyurcsány Ferenc, ahogy azt a KESMA lapja állította a színművészetis tüntetések kapcsán megjelent írásában.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Megnyerte minden idők egyik legszürreálisabb sajtóperét első fokon a Demokratikus Koalíció elnöke az Origo ellen. A kormányközeli hírportál korábban a Színművészeti Egyetem ügyével kapcsolatban azt állította, hogy Gyurcsány Ferenc, Karácsony Gergely és Alföldi Róbert úgymond „titkos tárgyalásokat” folytattak, ők lázították a színművészetis hallgatókat, és ők állnak az SZFE-s tüntetések mögött is.

A Fővárosi Törvényszék ítélete szerint az Origónak helyreigazítást kell közzétennie, valamint közölniük kell, hogy hazudtak Gyurcsány Ferencről és az általuk emlegetett titkos találkozó meg sem történt.

A Demokratikus Koalíció szerint „sok mindent elárul a jelenlegi rezsimről, hogy a kormányszócsőként funkcionáló híroldalak ilyen nevetséges állításokkal próbálják felkelteni az olvasók figyelmét.”

A DK sajtóirodája hozzátette:

„Világméretű összeesküvéseket egyébként a rettegő diktátorok szoktak vizionálni, de így legalább világosan látszik, hogy mennyire komolyan vehetőek ezek a propagandalapok, amik Orbánék hazugságait gyártják és terjesztik.”

Az Origo 2018-ban és 2019-ben egyaránt a legtöbb sajtópert elvesztő médium volt, a Fővárosi Törvényszék adatai szerint. Ide kattintva arról is olvashat, hogy 2020-ban is sokat tettek már azért, hogy a leghazudósabb médiumok toplistájába felkerülhessenek.

Borító: Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke, volt miniszterelnök az Inforádióban korábban. Fotó: Youtube
Szóljon hozzá!