helyreigazítás

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Balogh Ákos Gergely, a Mandiner korábbi főszerkesztője, az Index leendő főszerkesztő-helyettese

Helyreigazítást közölt a 444

Balogh Ákos Gergely, az Index leváltott főszerkesztő-helyettese, mostani tartalomfejlesztési és üzletfejlesztési igazgatója múltjával kapcsolatban jelent meg valótlanság.

Origo

Újabb helyreigazítás az Origón

A valótlanság még tavasszal jelent meg az Origo.hu-n, de csak most közölték, hogy az írás hazugságon alapult.

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Pert nyert az Átlátszó ellen a Hit Gyülekezete, de a lap felülvizsgálati kérelemmel fordul a Kúriához, mert hibásnak tartja az ítéletet

Korábban a Magyar Hang és Átlátszó több pert is megnyert a kisegyház ellen, de most a kisegyház nyert meg egy eljárást, ami miatt az Átlátszót helyreigazításra kötelezné a bíróság. Az Átlátszó jogásza azonban arról beszélt a Media1-nek, nem fogadják el a döntést, így a jogi csatározásnak a korábban az ATV-t tulajdonló kisegyház és az internetes lap között még közel sincs vége.

Jakab Péter, Jobbik

Jakab Péter pert nyert a köztévé ellen

A Fővárosi Törvényszék egyelőre nem jogerős ítélete szerint az M1 Híradóban valótlan állítás hangzott el a Jobbik elnökével kapcsolatban, ezért sérelemdíj megfizetésére is kötelezték a Duna Médiaszolgáltatót.

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc pert nyert a HírTV-vel szemben

A bíróság jogerős ítélete szerint a KESMA tulajdonában lévő médium valótlanságokat közölt műsorában a volt miniszterelnökről, a Demokratikus Koalíció elnökéről.