fbpx

álhír

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Jogerősen pert nyert a HírTV ellen a Fővárosi Ítélőtáblán a Media1 – közöljük a másodfokon eljáró bíróság teljes ítéletét

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete több százezer forintnyi perköltség és illeték megfizetésére is kötelezte a kormánypárti kötődésű KESMA híroldalát, valamint a hirtv.hu nyitóoldalán, önálló hírként és a megjelent valótlan tartalmú írás mellett is közölni kell, hogy amit a Media1.hu tulajdonosi hátterével kapcsolatban állított a HírTV oldala, az nem felelt meg a valóságnak.

Krekó Péter, a Political Capital

Krekó Péter újabb pert nyert a NER sajtója ellen

Szerdai elsőfokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzet nyomtatott és online kiadásait a tavaly év végén közölt, a Krekó Péter lejáratását megindító cikk miatt

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Szokatlanul cáfolt a Koronavírus Sajtóközpont

A Koronavírus Sajtóközpont az információt megnevező kormányközeli napilap megnevezése nélkül számolt be arról, hogy nem igaz, hogy az egyik nagy áruházlánc dolgozóit soron kívül fogják beoltani és már folyik az igényfelmérés. Máskor, ha nem kormányközeli lapról van szó, nem szokott ilyen szemérmes lenni a kormányzat.

Donald Trump YouTube csatornája

Letiltotta Donald Trumpot a YouTube is

A leköszönő elnök minimum egy héten át nem tud feltölteni videókat, és az amúgy most is működő csatornáján felfüggesztették a kommentelés lehetőségét.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.

ripost

Jogerősen is pert vesztett a Ripost

Jóváhagyta a Fővárosi Ítélőtábla és ezzel jogerőssé vált a korábbi elsőfokú bíróság ítélet, amely valótlannak találta a Ripost című kormányközeli médiatermékben Gréczy Zsoltról megjelenteket.

Origo

Újabb helyreigazítás az Origón

A valótlanság még tavasszal jelent meg az Origo.hu-n, de csak most közölték, hogy az írás hazugságon alapult.

Marsi Anikó, Gönczi Gábor, a Tények műsorvezetői és a Tényeket felügyelő Kökény-Szalai Vivien, a Tv2 hírigazgatója

A TV2 szerint bagatell tévedés valakiről többször azt állítani, hogy elítélték egy hatmilliárdos büntetőügyben, még ha nem is igaz

A TV2 hírműsora, a Tények több napon át azt híresztelte, hogy elítélték dr. Czeglédy Csabát, a DK jogászát egy hatmilliárdos büntetőügy kapcsán, holott nem történt ilyen. A tévécsatorna ügyvédje azzal mentegette a csatornát a bíróságon, hogy ez bagatell tévedés. A bíróság most ítéletet hirdetett az ügyben.