origo

RTL Klub, logó, RTL Klub HD

Az RTL beperli az Origót és a TV2-t

Újabb jogi eljárásra készülhet a Fidesz-közeli KESMA alá tartozó Origo a hétvégén közölt, az RTL-t lejáratni hivatott cikk miatt, pedig épp nemrég bukott egy ilyen ügyet a weboldal. Perre készülhet a TV2 is.

v4 agency, v4na, v4 news agency

Habony Árpád és az Orbán-közeli médiaholding új londoni tartalomgyárában bukkant fel a TV2 volt hírigazgató-helyettese

A kormányközeli V4NA impresszumában szereplő Tamás Tóth főszerkesztő sajtóinformációk szerint ugyanaz a személy lehet, aki korábban még Tóth Tamás Antal nevet használva a TV2 hírigazgató-helyettese volt, azt megelőzően pedig kényszertörölt és adótartozást hátrahagyó cége miatt bocsátották el a közmédia leányvállalatától. Közben kiderült más érdekesség is a Habony Árpáddal is összefüggésbe hozható hírügynökség kapcsán.

vs.hu

Digitális könyvégetés a vs.hu-nál – semmi sem véd, hogy ne ismétlődjön meg máshol is

A vs.hu oldalt elérhetetlenné tevő New Wave Media Group illetékese februárban azt nyilatkozta, az oldal archívumként továbbra is elérhető marad. Végül mégsem ez történt, pedig Liszkay Gábor, a sajtóholding vezetője korábban még digitális könyvégetésnek nevezte, amikor hasonló történt. Mindezt egyébként jogszabály hiányában elvben akár több száz kesmás médiatermékkel is előfordulhatna.

Google-Origo

Mégse ad pénzt az Origónak a Google

50 ezer eurós segítségtől esik el a Fidesz-közeli médiaalapítványhoz tartozó propagandaoldal. A Google közölte: további mérlegelést követően döntöttek úgy, hogy mégsem támogatják a New Wave Media Group projektjét.

Origo

Leváltották az Origo vezérigazgatóját

A fideszes médiaalapítvány lecserélte Gosztonyi Balázst, Matolcsy Ádám decemberben kinevezett utódját, tudta meg a Media1. Gosztonyi Balázs utódja a Mediaworks pénzügyi vezetője lett. A leváltott vezető nem cáfol. Neve időközben az impresszumból is eltűnt.

origo, helyreigazítás

Helyreigazítás-cunami söpört végig a kormánysajtón

Megduplázódott egy év alatt a kormánypárti sajtóban a helyreigazítások száma. A kormányközeli orgánumok által elvesztett 109 helyreigazítási perrel szemben alig néhányszor vesztettek bíróságon a kormánytól független médiumok.