hírtv

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Huth Gergely: Nem szúrjuk hátba a HírTV-t

A PestiSrácok főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, csak rosszakaróik terjesztik, hogy 10-12 főt is megkerestek a HírTv-nél, hogy igazoljanak át az induló Pesti TV-hez. Huth Gergely szerint valójában a 6 fős Informátor című műsor stábjának szerkesztője kereste meg őket azzal, hogy átmennének hozzájuk. A PestiSrácok vezetője azt is mondta, szerinte ami történik, az nem hátba szúrás és nem igaz, hogy ráígértek a fizetésekre.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

„A PestiSrácok hátba szúrta a HírTV-t”

Szó szerint ezekkel a szavakkal értékelték a HírTV-nél, hogy legalább 10-12 főt, vagyis a Hír Televízió egyik legismertebb műsora, az Informátor teljes csapata mellett a fideszes médiagólem hírcsatornájánál dolgozó más szerkesztőket és műsorvezetőket is megkeresett a Pesti TV-t hamarosan elindító PestiSrácok vezetősége annak érdekében, hogy igazoljanak át hozzájuk. A PestiSrácok főszerkesztője szerint ez nem igaz.

Pesti TV, a Pestisrácok nevű oldalt működtető Insider Media ábrás védjegye

A PestiSrácok hamarosan elindítja a Pesti TV-t: oda igazol a HírTV Informátor című műsorának stábja

Néhány héten belül jöhet a hivatalos bejelentés a Pesti TV elindításáról. A Media1 ma felhívta Huth Gergelyt, a Pesti TV védjegyet beregisztráló PestiSrácok főszerkesztőjét, hogy megtudakolja, lesz-e frekvenciájuk is, vagy csak neten lesz elérhető az új, Karácsony Gergely főpolgármester népszerűségének megkoptatására szolgáló tévé. Közben egyértelművé vált, hogy a HírTv Informátor c. műsorának stábja oda igazol.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Médiatanács: Durva, de nem törvénytelen volt a HírTV újságírókat becsmérlő, sz*rládázó, férgező Keménymag című műsora

A grémium szerint ugyan valóban elhangzottak a durva, becsmérlő kijelentések, és ezektől a tanács is elhatárolódik, de a tanácstagok szerint ezzel még nem sértette meg a fideszes médiaholding csatornája a médiatörvényt. A testület ezenkívül újabb frekvenciát adott a héten a HírTV tulajdonosához tartozó Karc FM-nek, és kiosztott 75 millió forintot rádiók számára.

Istenes Zsolt

Kényszerpálya: Új dokumentumfilm egy volt HírTV-sről, aki 10 év után inkább pályaelhagyó lett, miután kirúgták a csatorna újrafideszesítésekor

Tóth Olivér Márk új dokumentumfilmjében nyomon követhetjük, hogyan vált Istenes Zsoltból, a HírTV-nél még a nem kormánypárti időszakban munkába álló egykori riporterből és hírszerkesztőből programozó, miként próbál pályaelhagyóként új szakmát tanulni, miközben betekintést enged a magyar média világába is.

Kövér László a HírTV Bayer Show című műsorának nyilatkozik otthonából, az őt kérdező Bayer Zsoltnak

Feljelentették a HírTV-t a Médiatanácsnál

Az ellenzék női képviselői, élükön Szél Bernadettel azért fordultak a Médiatanácshoz, mert úgy vélik, Kövér László fideszes országgyűlési házelnök a Bayer Showban elhangzott szavai a 2-es személyi számmal kapcsolatban nőgyalázóak voltak, ami nem maradhat következmények nélkül.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Nem indít eljárást a HírTV ellen a Médiatanács a Párbeszéd által kifogásolt kitörés napi riport miatt

A grémium szerint nem sértett jogszabályt a kormányközeli hírcsatorna, amikor „Antifasiszta tüntetők zavarták meg a kitörés napi megemlékezéseket” címmel sugározta a Párbeszéd szerint nácimosdató egyik hírösszeállítását. A grémium egyúttal meghosszabbította az egyik Rádió 1-es és Best FM-es partnerrádió médiaszolgáltatási jogosultságát, valamint folytatta több rádiós pályázat lebonyolítását.

hirtv

Megfélemlítés miatt bírálja a HírTV-t az RSF

Az 1985 óta működő párizsi székhelyű nemzetközi szervezet, a Riporterek Határok Nélkül (RSF) a Twitteren fejezte ki aggodalmát amiatt, hogy független újságírókat fenyegető kijelentések hangozhatnak el a kormánypárti médiában Magyarországon.

hirtv

Elnéző volt a Médiatanács a jogsértő HírTV-vel

A fideszes médiaholding csatornáján többször is burkolt reklámot sugároztak, a Médiatanács mégsem érezte úgy, hogy ezt szankcionálni kellene. A Médiatanács ezenkívül rádiós pályázatokkal is foglalkozott ezen a héten. A testület egyébként elérte, hogy a román társhatóság megbüntesse a TV2 Média Csoporthoz tartozó Mozi+ csatorna üzemeltetőjét.