TV

Mészáros Lőrinc és az Atmedia honlapja

Mészáros Lőrinc Atmedia nevű cége több milliárddal növelte az árbevételét egy év alatt

43 milliárdról közel 47 milliárd forintra nőtt a Mészáros Lőrinc kizárólagos érdekeltségei közé került Atmedia nevű reklámértékesítő ház árbevétele 2023-ban. A cég leányvállalata, a Media Services Company (MSC) további közel 2,3 milliárd forint árbevételt ért el. Az Atmedia Csoport árulja egyebek mellett az MTVA és a TV2 Csoport csatornáinak és a HírTV-nek a reklámidejét.

A Hell Boxing Kings műsorvezetői: Árpa Attila és Gelencsér Tímea

Bejelentette az RTL a Hell Boxing Kings műsorvezetőit és a magyar versenyzőket

Tavaly Budapesten jelentette be Roy Jones Jr., hogy ő lesz a Hell Boxing Kings szakmai fővédnöke. A bokszlegenda akkor tíz ország öklözőit biztatta arra, hogy jelentkezzenek a versenyre, aminek összdíjazása több százmillió forint. A Sztárbox hírességei is ringbe szállnak. Az RTL most bejelentette, kik lesznek a műsorvezetői a nemzetközi bokszversenynek, ahol egyébként Magyarországról Berki Mazsi, Istenes Bence és Brasch Bence képviselik Magyarországot.

Az RTL Híradó után, 19 órakor kezdődő élő választási műsor három házigazdája Boros Krisztina, Kéri Barna és Rábai Balázs lesz.

Bejelentette az RTL a választási műsorának részleteit

Három műsorvezető és szakértők várják majd a nézőket június 9-én, a választások napján este az RTL-en. Az élő választási műsor a televíziós vállalat hírportálján is elérhető lesz, ahol már a szavazókörök megnyitásától percről percre követik majd a nap eseményeit.

EP-listavezetői vita a köztévében

Eltérően értékelték az MTVA-s választási vitát a pártok listavezetői

Magyar Péter idézőjeleket használva számolt be a történtekről, Dobrev Klára már az ATV-s vitára gyúr, Donáth Anna pedig válaszokat várna a kegyelmi ügyről az MTVA-s választási vitaműsor egyik műsorvezetőjétől, aki Novák Katalin kommunikációs igazgatója volt. Deutsch Tamás, a Fidesz politikusa pedig jelezte, egyetért a Fidesszel.

Tévéreklámot néz egy üzletember egy hajón

Túlkereslet miatt árat emel Mészáros Lőrinc reklámipari cége, az Atmedia

Több elérést (úgynevezett GRP-t) szeretnének vásárolni a tévés reklámozók, mint amennyit a Mészáros Lőrinc-közeli Atmedia nyújtani tud. A túlkereslet miatt az úgynevezett szezonális árindex segítségével, évközben áremelést hajt végre a reklámértékesítő vállalat. Tavaly egyébként hasonlót lépett az RTL Saleshouse is a karácsonyi szezon előtt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások