
Így áll a magyar reklámipar – Interjú Novák Péterrel, az MRSZ elnökével (2025.04.14.)
A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.

Megújul az ATV szombat esti politikai elemzőműsora, a Civil a pályán Krug Emília távozása után: új műsorvezetővel és új néven megy tovább a produkció. Íme a részletek.

A magyar független médiumok kapták a 2025-ös IPI–IMS Free Media Pioneer Award nemzetközi sajtószabadság-díjat. Az elismerést a Nemzetközi Sajtóintézet és az International Media Support ítélte oda a magyar újságírói közösségnek a kormányzati nyomás közepette tanúsított kitartásukért, újító megoldásaikért és bátorságukért.

Emberi méltóságot sértő, gúnyolódó kijelentések hangzottak el a Rádió 1 „Balázsék” című műsorában, ezért 1,7 milliós bírságot szabott ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a médiaszolgáltatóra a héten, valamint megbüntették a rádió vezetőjét is. A testület ugyanakkor frekvenciapályázaton győztesnek nyilvánította a rádiós céget. A grémium egyébként eljárást indított „A kísértés” első adása miatt a TV2 Csoport ellen és bírságot szabott ki a Paks FM-re.

A Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) szokásos őszi közgyűlését követő konferencián hirdették ki, hogy ki kapja idén a szakmai szervezet díjait.

Október 30-án visszatér Kovács András Péter talkshowja, a KAPóra. Az új évadban ismert vendégek – köztük Ganxsta Zolee, Marsalkó Dávid és Mautner Zsófi – mesélnek barátságról, őszinteségről és közös kalandjaikról a VIASAT3 műsorán.

Az ATV, a Spirit FM és az Index műsorvezetőjeként is tevékenykedő Rónai Egon podcast sorozatot indít.

Látványos showt ígérnek.

A Médiatanács e heti ülésén a HírTV egyik műsorát vizsgálta kirekesztés gyanúja miatt, valamint ismét frekvenciapályázatot nyert a Mészáros Lőrinc-közeli Radio Plus Kft. és Best Radio Kft.

A Network4 Media Group mesterséges intelligenciát vet be a teniszmérkőzések összefoglalóinak szerkesztésében. Az új technológia néhány perccel a meccsek után már elérhető videókat kínál a rajongóknak. A médiacég további sportközvetítések összefoglalóinál is bevezeti az AI használatát, gyorsítva ezzel a nézők tájékozódását.