
Elindult a Denník N magyar nyelvű kiadása, a Napunk
Összesen 11 munkatárs dolgozik a magyar portálon.

Összesen 11 munkatárs dolgozik a magyar portálon.

„Munkát, ügyvédeket és valószínűleg politikai menedéket keresünk” – írták a lap munkatársai a hétfői akciójuk kapcsán, amiért akár 15 év börtönt is kaphatnak Oroszországban.

Négy, lokalizációhoz kapcsolódó funkciót is kivezetnek.

Elsőre úgy tűnt, 3 nappal az Átlátszó cikkének megjelenése után beszüntette működését az álhíreket közlő blog, azonban annak tartalmát végül megtaláltuk egy, az eredetihez hasonló címen.

A napokban jelentették be, hogy Palocsay Géza, a Jófogást és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary eddigi ügyvezető igazgatója, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember lett a Pepita.hu internetes áruház vezérigazgatója. A Media1 készítette a kinevezésével kapcsolatos bejelentés utáni első interjút Palocsayval, akit választása okairól, terveiről és arról is kérdeztünk, akkor most Budapest után Szeghalomra költözik-e a családjával, vagy hogy elégedett-e új munkahelye márkaismertségével.

Guttengéber Csaba, az egyik legnagyobb hazai reklámértékesítő ház, a 45 tévécsatorna és számos rádió reklámidejét, valamint egyre több online portál reklámhelyeit értékesítő, és egy ideje már podcastokkal is foglalkozó, 40 milliárd forint feletti árbevételű Atmedia Kft. ügyvezető igazgatója volt a Media1 podcast vendége. A beszélgetés már meghallgatható.

Az országgyűlési választást és népszavazást követően 15 napjuk volt a médiumoknak megküldeni az ÁSZ-nak a tájékoztatójukat, amiből kiderül, mekkora összeg folyt be hozzájuk.

Nagyjából egy éve vezették be, amit most kivezetnek.

A Financial Times éves listája a közelmúltban Európa 1000 leggyorsabban növekvő vállalata közé sorolta a Project Agorát, az európai vezető médiatechnológiai vállalatot, mely a közép-kelet európai, közel-keleti, afrikai, valamint a latin amerikai régióban tevékenykedik, és Magyarországon is jelen van. A Project Agora ügyvezető igazgatója, Nikos Komninos nyilatkozott az elismerésről és arról, mit jelent a vállalat jövője szempontjából.

A lineáris televíziós és digitális videóhirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált a magyar Atmedia. A Bionic Media képviseli Hollandiában például a Warner Mediát és az SPI csatornáit, az Insight TV-t és a Euronewst.