
Pro Urbe Budapest díjat kapott az ARC
A közéleti plakátkiállítás 23 éve biztos programja a fővárosnak.

A közéleti plakátkiállítás 23 éve biztos programja a fővárosnak.

Csorba Eszter személyében új marketingigazgató vezeti a Westend marketingkommunikációs csapatát.

A Taboola (Nasdaq: TBLA), a nyílt webes ajánlások globális piacvezetője és a Project Agora, az EMEA régió egyik vezető médiatechnológiai vállalata bejelentette, hogy 10 évre megújítják partnerségüket. (x)

Világhírű embereket hoz Trunk Tamás a szombaton és vasárnap megrendezendő Sneakerness Budapestre a Millenáris Park 6 ezer négyzetméteres csarnokába. Érkezik például a világ leghíresebb sneaker designere, Jeff Staple és minden idők egyik legbefolyásosabb tervezője és kreatívja, a japán Hiroshi Fujiwara is.

A kommunikációs vezető előtt nem sokkal az eddigi ügyvezető igazgató is távozott.

A közösségi média oldal adatai szerint a reklámok után a kifizető fél maga a miniszterelnök volt és a finanszírozó a Fidesz.

Az ír adatvédelmi hatóság még vizsgálja a Meta bejelentését arról, hogy az EU-ban csak annak lesz ingyenes a Facebook és az Instagram, aki továbbra is elfogadja a célzott reklámokat. Az Európai Digitális Jogok Központja szerint a Meta túl sokat kér a hirdetésmentes alkalmazásaiért.

Hamarosan megkezdi az Országgyűlés annak a törvényjavaslatnak a vitáját, amely szigorítja a reklámok, reklámhordozók és reklámtartó berendezések elhelyezését. Az új szabályozás célja, hogy eltűnjenek a településképet romboló reklámhordozók.

Most sem történt meglepetés: az összes állami megbízást a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták.

Az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse bejelentette, hogy a Filmbox televíziós csatornát működtető SPI International Magyarországgal bővül az RTL Saleshouse médiaportfóliója. Más fontos fejlemények is vannak az RTL Saleshouse körül.